Shopping spree

Hoi iedereen,

Zoals jullie in mijn personal update al konden lezen, wil ik iets doen aan mijn fysiek (het kan toch allemaal net iets strakker) én heb ik een nieuwe job. Bij zo’n job horen natuurlijk nieuwe kleren en door lichamelijke veranderingen was dit toch ook nodig. Gelukkig voor mij waren het net solden en ik heb mezelf dan ook op een paar mooie items getrakteerd die ik graag met jullie wil delen.

FullSizeRender-1

De laatste paar maanden ben ik al een paar kilo afgevallen, maar er is een deel van mij dat niet wil afvallen. Mijn borsten zijn namelijk gegroeid (en die mogen blijven!). Enig nadeel is dat veel topjes me niet meer passen: knopjes die continu openspringen of topjes die me mijn adem benemen, nee bedankt. Daarbij vond ik het merendeel van mijn topjes niet meer mooi, ze passen niet bij mijn stijl. Ik wou ze echter pas wegdoen als ik nieuwe vond, die ik wel helemaal mijn ding vind en dat is me gelukt. Vandaag toon ik je 4(!) nieuwe bovenstukken, waar ik echt heel blij mee ben.

Schermafbeelding 2016-07-17 om 17.39.57

Deze 2 blauwe knapperds kocht ik met afslag voor een lief prijsje en bij het passen was ik meteen verkocht. Beide truitjes hebben 3/4de mouwn en dat heb ik zelf het liefst. Ik was van plan ze tellingen bij Zalando, maar ze schijnen beide uitverkocht te zijn. Ik ben er in ieder geval heel blij mee en ik denk dat ik er nog veel plezier aan ga beleven.

Schermafbeelding 2016-07-17 om 17.40.10

Ik koop echt nooit zoveel, maar ook deze topjes kocht ik. De bordeaux top met touwtjes is van Morgan en kocht ik ook in de solden bij Zalando. De witte top kocht ik iets vroeger en niet in afslag, maar ik ben er verzot op en heb dan ook geen spijt. Voornamelijk toen ik zag dat ik ook deze 2 niet kon linken, wegens uitverkocht. De witte heb ik al vaak gedragen en is echt een topper, de top is van NAF NAF.

Schermafbeelding 2016-07-17 om 17.40.51

En we blijven gewoon gaan! De zwarte handtas (tijdelijk ook uitverkocht, maar deze kan ik wel linken) kocht ik samen met de drie truitjes van Morgan bij Zalando. Ik miste gewoon een handig, zwarte crossbody. Hoewel ik nog steeds blij ben met mijn kleine, leren crossbody van Kipling, zocht ik een iets netter en zwart exemplaar. Deze mag dan niet van leer zijn, de prijs was dan ook stukken lager en ik vind hem heel mooi en elegant. Enkel een iets kleinere portefeuille voor erin zou handig zijn, maar dan weet ik nu ook meteen wat te kopen in Berlijn. De rok is van NAF NAF en draag ik meestal met de witte top, echt een favoriete outfit is dit geworden.

Sinds tijden weet ik nu pas wat mijn stijl is en dat maakt het shoppen stukken gemakkelijker en nu ik ook langzaam maar zeker aan het werken ben aan een lichaam dat goed bij die stijl past, krijg ik mijn wishlist bijna niet leeg. Zo staan er nog een paar instappers op het verlanglijstje (en ik denk dat ik al weet welke), net als een nieuwe bril (kan ik in september kopen op mijn NIEUWE JOB!).

Heb jij goed je slag kunnen slaan in de solden?

Al het liefs,

Caitlyn

Een gedachte over “Shopping spree

  1. Pingback: Favourite Four #5 – Welcome for the ride

Geef een reactie

