Favourite Four #4

Hoi iedereen,

Bij het doorlopen van mijn vorige posts zag ik plots dat ik de Favourite Four helemaal vergeten was dus vandaag wil ik jullie die toch tonen. Vandaag zien jullie mijn vier favorieten van de voorbije periode (duh…). Lees snel verder om te zien welke dat deze keer zijn geworden.

Favourite Things

Als eerste favoriet iets dat ik jullie eigenlijk nog nooit getoond heb, terwijl het wel al gewoon bijna op is. Ik heb namelijk een favoriete deo, die ik echt iedereen zou aanraden. De geur is perfect (precies versgewassen lakens), ik blijf lekker droog gedurende heel de dag en het brengt makkelijk aan. Mijn Sanex Deo in de roze variant vind ik voorlopig de beste deo voor mij en ik heb de vervanging al klaar staan. Sowieso vind ik spuitdeodorant minder efficiënt en slechter voor het milieu, dus de roller krijgt sowieso de voorkeur bij mij.

IMG_0148

In een volledig andere categorie zit de 2de favoriet. Ik heb graag inzicht in mijn uitgaven, maar elke dag een excelbestand bijhouden op de computer vond ik maar moeilijk vol te houden. De oplossing zocht én vond ik in een app. Na talloze apps te proberen en heel veel apps terug te verwijderen, heb ik er eentje overgehouden. Coinkeeper is snel en efficiënt, blokkeert niet na een paar keer gebruik omdat je de gratis versie hebt en is gewoon makkelijk in gebruik. Hou je dus net als mij graag je uitgaven bij dan kun je dat gemakkelijk doen met Coinkeeper en simpelweg uit je inkomen naar een uitgave-categorie slepen. Een kind kan de was doen en je kan op elk moment grafieken opvragen met je uitgaven. De app is gewoon gratis in de Apple Store dus ik kan hem warm aanbevelen.

CoinKeeper-Adding-Expense

Terug meer beauty gerelateerd is deze 3de favoriet. Je zag hem misschien al op Instagram passeren en ik ben er echt heel blij mee. Het I love Chocolate palette van I heart Make-up vind ik echt perfect. Ik kreeg hem van oma voor Valentijn (wat is mijn oma toch een lieverd) en sindsdien gebruik ik hem dagelijks. De paarsige kleuren die erin zitten zijn helemaal mijn ding en je kunt er perfect everyday looks mee maken als speciale looks voor een feestje. Ik doe niets liever dan er mee experimenteren en de kwaliteit is gewoon top. Voor €9,95 haalde ik hem in de Kruidvat, maar ik heb geen idee of die er nog steeds ligt.

IMG_0154

Mijn laatste favoriet voor deze maand is mijn uurwerk. Ik schreef er al een volledig artikel over toen ik hem net had en ondertussen draag ik mijn Skägen uurwerk nog elke dag met veel plezier. De liefde is nog altijd even groot, misschien zelf groter. Een horloge die overal bij past, handig is (die dagaanduider vind ik heel praktisch) en het model is perfect voor me. I love it! Iets (uhum, vrij veel)  duurder in aankoop dan mijn vroegere horloges, maar ik zou het meteen opnieuw doen (hoewel de eerlijkheid me natuurlijk gebiedt te zeggen dat ik hem niet zelf kocht).

IMG_1431

Wat is jouw ultieme favoriet op dit moment?

Al het liefs,

Caitlyn

2 gedachtes over “Favourite Four #4

Geef een reactie

