Love or hate: Catrice Multi Matt Blush in 020 La-Lavender

Hoi iedereen,

Vorige week plaatste ik een bestelling op Kruidvat en dan neus ik altijd even rond bij de make-up om te zien of er iets leuks tussen zit. Zo kocht ik ook in de herfst al lipsticks en meer op de site voor een spotprijsje. Ook deze Catrice blush stond er op voor amper €1. De verleiding was dan ook te groot en uiteraard belandde deze in mijn virtueel winkelmandje. Vandaag vertel ik je wat ik van deze blush vind.

IMG_1866

Ik zag de blush al in de winkel en vond hem prachtig. Aangezien ik niet van overdaad hou, heb ik hem toen echter niet gekocht, want ik heb nog een andere blush. In de winkel staat hij echter aan €3,99 terwijl op de site je deze al hebt voor €1. Hoewel €3,99 natuurlijk ook niet veel is, vond ik €1 pas echt onweerstaanbaar. De andere kleur van deze blush staat trouwens wel gewoon aan de volle pot op de site.

Qua uitzicht vind ik het echt een mooie blush. Sowieso vind ik matte blush het mooist (ik doe er toch altijd highlighter overheen) en met die stroken van donker naar licht vind ik het zeker een mooie blush. De verpakking is van stevig plastiek. Oogt niet extreem goedkoop, maar ook niet luxe. Het past wat mij betreft gewoon goed bij de prijs en de blush. Een niet-doorzicht deksel was zonde geweest van het mooie patroontje van de blush. Als je goed kijkt, zie je dat er allemaal C’s zijn in gedrukt. De C van Catrice, maar ik vind het toch ook gewoon de C van Caitlyn, een klein, maar wel leuk detail.

Op de verpakking staat over de blush:
Multi Matt Blush 020 La-Lavender. Vier zachte, matte blush kleuren voor een unieke en frisse look op de jukbeenderen. 
Geen poespas dus, tenslotte weten we allemaal wel waarvoor een blush dient denk ik dan. Prima gewoon.

IMG_1871

Het uiterlijk is dik in orde, dus nu de werking nog. Ik kan jullie vertellen: dit is heel snel mijn favoriete blush geworden. Voor mensen met een lichte huid zoals ik, heeft deze blush de perfecte hoeveelheid af waardoor je een mooie en gezonde gloed over je wangen krijgt. Misschien dat voor getinte mensen de kleur zou wegvallen, voor lichte huiden is hij perfect. Het effect is gewoon heel natuurlijk, precies of je komt net van een frisse strandwandeling terug. Je kunt de kleuren natuurlijk apart gebruiken, maar zelf vind ik dat totaal niet handig. Ik ga gewoon met mijn blush kwast over alle 4 de kleuren en zo op mijn wangen.

IMG_2046

Het effect is heel natuurlijk en ik ben er dol op. Hou je echter van een sterk gepigmenteerde blush die je wangen van een felle kleur voorziet dan sla je deze beter over. Net als mensen met een getinte huid. Voor de rest: zeker een aanrader.

Enig nadeel: je hebt wel heel snel poeder in de blush zelf. Echt fall-out heeft het niet, maar het is toch iets om rekening mee te houden. Zelf vind ik geen probleem en zeker niet voor de prijs welke ik ervoor betaald heb, maar ook voor de volle pot had ik het nog steeds goed gevonden. Echt een pareltje van een blush qua vormgeving, leuke kleuren en een natuurlijk effect. De perfecte everyday blush wat mij betreft.

Wat is jouw favoriete (budget) blush?

Al het liefs,

Caitlyn

4 gedachtes over “Love or hate: Catrice Multi Matt Blush in 020 La-Lavender

Geef een reactie

