Tag: 25 levensvragen

Hoi iedereen,

Vandaag nog een van mijn eigen favorieten, namelijk een tag. Hoewel ik deze echt al eeuwen geleden tegen kwam bij verschillende bloggers, wou ik deze toch gewoon nog doen. Tags zijn nu eenmaal leuk om te doen en zo leren jullie me nog een beetje beter kennen. Vandaar vandaag voor jullie: de 25 levensvragen tag. Enjoy!

IMG_0745
Credits voor deze mooie foto uit het zuiden van Frankrijk aan mijn nonkel

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

Een simpele achtergrond met wit en zwarte strepen met een roze hartje met ‘Oui!’ in. Past mooi bij mijn telefoon en het hoesje die ik gebruik en is niet te opvallend, want daar hou ik gewoon niet van. Hiervoor was het de mooi foto hierboven.

Je gaat naar een kroegje/cafe; wat bestel je?

Tenzij dat het echt 30°C is of zo (en dan nog) bestel ik meestal een theetje. Een verse muntthee of lekkere rooibos kan er bij er bij mij altijd wel in. Als ik echt dorst heb, bestel ik meestal gewoon plat water.

Welk woord gebruik je echt té vaak?

Oké, zelf wist ik dus geen een stopwoord of te vaak gebruikt woordje. Toen ik het mijn lief vroeg, kreeg ik echter meteen een waslijst. De eerste 4 daarop: “Schaaaat”, “Je zaagt”, “Of niet” en “Uhu”. Het zal wel juist zijn zeker als hij het zegt 😉

Wat is je favoriete film?

The Time Travelers Wife. Goed verhaal, goeie acteurs en echt een tranentrekker. Als je zo gevoelig bent als ik raad ik je aan om zakdoekjes klaar te houden, maar het is zeker een aanrader.

Naar wie was je laatste appje?

Normaal zou dat mijn vriend zijn, maar terwijl ik dit schrijf is mijn laatste berichtje naar Dieter, een vriend van op school met wie ik echt heel goed kan praten en lachen.

klagen2ben2bzagen

Waar kun je je enorm aan ergeren?

Ik heb een hele reeks artikels waarin ik dit allemaal opnoem, ondertussen zijn daar al 3 artikels van geschreven (deel1, deel2, deel3). Toch even kort de eerste paar dingen die in me op komen: mensen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij maar altijd erger, schijnheilige mensen en leugenaars. Oh ja, en mensen die spugen op straat of lopen te rochelen vind ik absoluut degoutant.

Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?

Dit is echt een no brainer: Temptation Island. Verder gewoon alle series waarbij ik niet moet denken, maar me gewoon slim kan voelen. Series als Teen Mom kijk ik dan ook stiekem met veel plezier.

Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?

Even gekeken op mijn iPhone en dat moet Poison van Alice Cooper zijn. Een klassieker die iedereen moet kennen.

Wat is je meest awkward moment ooit?

Ik kom vrij vaak awkward dingen tegen, omdat ik nu eenmaal heel recht voor de raap ben. Soms gebeuren ook gewoon gênante dingen door mijn lompigheid zo weet ik nog die ene keer in het middelbaar. Ik droeg normaal altijd hakken en die ene dag dat ik platten schoenen droeg, gleed ik uit op de trap in de eetzaal voor het zicht van iedereen viel ik dus plat op mijn poep. Heel gênant vond ik dat.

Kerstboom-beste-kerstcadeaus

Wat is je favoriete dag van het jaar?

Kerstmis natuurlijk, ik schreef er zelf een volledig artikel over.

Wat is je favoriete emoji?

Het aapje met de handen voor de mond. Zo schattig en ik gebruik het echt te pas en te onpas.

Wat was je eerste e-mailadres?

Heel belachelijk. Aangezien ik hem toch al jaren niet meer in gebruik heb, kan ik hem gewoon geven: nyltiactelres@hotmail.com. Een hele mond vol, maar eigenlijk is het gewoon mijn voor- en achternaam achterstevoren. Ik denk dat je je wel kan inbeelden waarom ik deze heb verruild. Telkens ik mijn e-mailadres moest geven, moest ik het opnieuw uitleggen en dat was ik gewoon beu.

Katten of honden?

Vroeger had ik sowieso katten gezegd, maar de hond van mijn vriend is ook echt wel een schatje dus ik kan niet kiezen. Beide dus.

IMG_1330
Lotje als volleerd model ❤

Utrecht of Amsterdam?

Duidelijk een vraag voor de Nederlanders onder ons. Ik  ben enkel nog maar in Amsterdam geweest en daar herinner ik me bijna niets meer van, dus misschien moet ik gewoon eens naar beide op citytrip gaan.

Koffie of thee?

Thee, absoluut.

Serie of film?

Film, ik hou er niet van er in series telkens een vervolg aan gebreid wordt. Te langdradig en uitgerekt.

Engeland of Amerika?

Ik heb mijn hart verloren aan London, dus dat wordt sowieso Engeland.

Vlees of vis?

Ik kies voor vis, alhoewel een beetje gehakt af en toe wel lekker is, kan ik toch veel meer genieten van een goed stukje vis. Verse zalm of een lekker stukje kabeljauw krijgen bij mij elke dag de voorkeur op een stuk biefstuk.

IMG_0494 (2)
Met gerookte zalm, zo lekker

Drank of drugs?

None of the above. Ik drink al jaren niet meer (nu klinkt alsof ik vroeger echt een zatlap was, maar zo erg was het nu ook weer niet), enkel het occasionele glas rode wijn lust ik nog wel eens. Drugs heb ik nooit geprobeerd en dat ben ik ook niet van plan.

Spice Girls of Backstreet Boys?

Beide waren ze zo leuk, maar ik kies toch gewoon voor de Backstreet Boys. Ik kan nog steeds echt genieten van hun oude klassiekers en dat zal wel zo blijven.

Bert of Ernie?

Ik zal zo ongeveer de enige ter wereld zijn die nooit naar Sesamstraat gekeken heeft dus ik heb dan ook geen enkele voorkeur.

Buurman of Buurman?

Zie hierboven voor het antwoord, maar vervang Sesamstraat door deze vraag.

Sesamstraat of Villa Achterwerk?

Komaan jongens, ik ken dit gewoon niet. De laatste 3 vragen zijn dus echt overbodig.

Meest random feitje over jezelf?

Je bent op dit moment de blog aan het lezen van een van de grootste huilebalken ooit. Ik huil echt keivaak. Als ik blij ben, verdrietig of soms gewoon random.

3ca22-schermafbeelding2b2015-03-292bom2b16-53-57

Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd?

Het leven is voor mij al een serieuze leerschool geweest en ik heb dan ook redelijk wat wijsheden om met jullie te delen. Ik zou het kunnen hebben over dat de meeste vriendschappen niet half zo waardevol zijn als je denkt, dat je moet koesteren wat je hebt en nog meer. Allemaal waarheden (voor mij), maar de grootste is volgens mij deze: hoe slecht dat je ook denkt dat het is, er is altijd een uitweg. Het zal niet makkelijk zijn, je moet ervoor vechten, maar je kan het altijd beter maken. Nooit opgeven en in jezelf blijven geloven als niemand anders het doet is het belangrijkste wat er is. Als je dat onthoudt zit het goed.

Wat vind je van tags als deze: yay or nay?

Al het liefs,

Caitlyn

Geef een reactie

