Wishlist: nog erop én al gekocht

Hoi iedereen,

Vandaag wou ik weer eens een wishlist met je delen. Meestal hebben die een specifiek thema, vandaag niet echt. Toch leek het me leuk om jullie te tonen wat ik allemaal op mijn lijstje heb staan. Lees snel verder!

FullSizeRender-1

Ik begin eigenlijk met het leukste, namelijk iets wat ik al heb. Toen ik het artikel schreef, stond het bovenaan de lijst en nu het gepubliceerd wordt, heb ik het ideale paar al gevonden. Ik heb het over de perfecte zwarte enkellaarsjes. Al een hele poos was ik op zoek en hoewel ik vond dat mijn eisenlijstje niet zo groot was, was de zoektocht zwaar en lang. De ideale enkellaars was zwart, medium blokhakje, liefst een rits in plaats van elastieken, van leer als het dan nog eens kon, mooi onder zowel een broek als een rok en liefst ook niet al te duur. Onbegonnen werk leek het wel. Wie mijn instagram volgt, heeft ze misschien al gezien, maar ik vond het perfecte paar. Mijn nieuwe aanwinsten vond ik bij Clarks en ik kon meteen alle eisen afvinken samen met de nummer 1 prioriteit op mijn wishlist. Hoewel ik normaal niet kies voor glad leer vond ik dat bij dit model gewoon het mooist dus ik hoop dat ik ze goed kan verzorgen en dat ze mijn lompigheid overleven. Ik vind ze echt perfect en tijdloos en ben er heel blij mee.

IMG_1789

Ook al van de lijst: het perfecte winterkleedje. Bij Cynthia van MissLipgloss zag ik heel mooie jurk van Boohoo en na lang twijfelen heb ik hem gekocht. Ik ben er zo blij mee 🙂 De jurk is heel flatterend door het model, lekker warm (ondanks de driekwart mouwen) en een goede lengte. Enkel de zeer overbodige riemlusjes in de taille heb ik voorzichtig losgemaakt. Een fijn riempje blijft sowieso wel hangen en ik vond ze er de jurk goedkoop doen uitzien. Voor de prijs echt een topkleedje die heel gemakkelijk te combineren is en waar ik nog veel plezier van ga hebben. En heb ik al gezegd dat mijn nieuwe schoenen er echt perfect bij passen? 😉

Het volgende is ook iets wat ik eigenlijk wel nodig heb, omdat de vorige kapot ging. Jullie weten het misschien niet, maar tot 2 jaar terug droeg ik eigenlijk nooit broeken. Er was gewoon geen enkele die zo goed zat als mijn geliefde rokjes. (Nu is de situatie omgekeerd en vind ik heel moeilijk rokjes die bij mijn huidige stijl passen, ik ben mijn oude rokjes gewoon ontgroeid: te kort, te spannend en gewoon niet geschikt voor elke dag.) De eerste broek die ik toen kocht was een jegging voor nog geen €15 bij de H&M, maar daarvan heb ik jammer genoeg afscheid moeten nemen. Ik had me voorgenomen om de volgende keer (nu dus) wel gewoon een broek te kopen met een rits en knopen. Het perfecte  exemplaar vond ik bij Even&Odd bij Zalando. Die broek zit hemels en toch heb ik hem teruggestuurd. Waarom? Wel ik zit niet zo goed in mijn vel en ik heb mezelf beloofd om die broek pas te kopen als ik terug gelukkig ben met mezelf (misschien dat ik met mijn rare hersenkronkels over mijn lichaam nog een artikel vul, maar daar ben ik nog niet helemaal uit, let me know of jullie dat zouden lezen). De broek staat in ieder geval hoog boven de wishlist, omdat ik het gewoon zonde vind om geen enkele gewonen denim te hebben.

MIRACLECUSHION_ALT_8
Hoe mooi is deze reclamefoto trouwens?!

Niet nodig, maar het lijkt me gewoon zo leuk om te testen: een cushion foundation. Het enige probleem is dat met mijn lichte huid een foundation sowieso al moeilijk te vinden is, dus ik bereid me voor op een lange zoektocht. Nog niet al te veel merken hebben een (betaalbare) cushion foundation in hun assortiment dus veel keuze is er nog niet. Veel meer dan geduldig afwachten kan ik ook niet doen, maar het ziet er zo leuk uit. Ik wil het gewoon hebben.

youtube.jpg

Als laatste item een Jawbone. In een wishlist van bijna een jaar geleden (niet te geloven dat mijn blog bijna een jaar is) wou ik deze al hebben en nu dus nog steeds. Misschien dat ik mezelf een tweedehands exemplaar cadeau doe, want ze zijn natuurlijk wel prijzig. Nu hou ik mijn stappen bij op mijn nieuwe iPhone 5s (op mijn oude kon dit niet) en ik merk dat ik dat wel echt in de gaten hou en probeer op te letten. Ik heb wel het gevoel dat de stappen op de iPhone niet zo heel accuraat zijn dus een echte activity tracker zoals van Jawbone lijkt me dan fijner en hun nieuwe modellen vind ik gewoon mooi.

Een vrij korte lijst, maar om dat te compenseren heb ik overal wat extra uitleg over gegeven. Hoewel ik al even niets meer heb geschreven over minimaliseren en een capsule wardrobe ben ik er wel nog steeds mee bezig en dat merk ik ook in mijn gedachtengang. Waar ik vroeger echt een gigantische lijst zou hebben, besef ik nu dat ik al heel veel leuke dingen heb en koop/wil ik nog enkel dingen die ik echt kan gebruiken of nodig heb.

Wat wil jij nu absoluut hebben?

Al het liefs,

Caitlyn

2 gedachtes over “Wishlist: nog erop én al gekocht

Geef een reactie

