Love or hate: Max & More Nude lipstick and liner

Hoi iedereen,

Laatst was ik in de action (zoals wel vaker gebeurde) en terwijl ik aan het snuisteren was in de beauty afdeling zag ik een mooie set met lipstick en liner in een mooi oude kleurtje. Voor €0,79 was die van mij en ik was dan ook razend benieuwd om te testen of het iets was. Lees zeker verder om te zien hoe het mij beviel!

IMG_0096

Qua verpakking ziet de set er vrij goedkoop uit, maar voor 79 cent stoort me dat niet. Verder vind ik het zwarte uiterlijk met witte letters wel helemaal oké. De lipstick is slank met een doorzichtige dop en de lipliner is vrij klein, maar ziet er verder wel gewoon goed uit.

IMG_0098

Op het eerste zicht hebben de lipstick en de lipliner mooi dezelfde kleur, alleen de intensiteit is compleet anders. De lipliner is heel intens en heeft met een veeg een mooie kleur af, terwijl de lipstick na 2 lagen nog steeds vrij sheer is.

IMG_0100

Bij het aanbrengen op de lippen werd dit jammer genoeg bevestigd. Toen ik de eerste keer de set testte, was ik aangenaam verrast van het gemak waarmee ik de lipliner kon aanbrengen en hoe goed die op de lippen zat. De liner houdt wel gerust een paar uur, zelf met drinken, en ik vind het ook een mooi, altijd-goed-kleurtje.

De lipstick zelf is een volledig ander verhaal. Die heeft amper dekking en houdt amper. Na een halfuur is de lipstick spoorloos van mijn lippen verdwenen. De lipstick heeft wel een aangenaam gevoel op de lippen en voelt vrij hydraterend dus wat mij betreft is dit eerder een balsem dan een lipstick.

IMG_0102
Lipliner over heel mijn lip met de lipstick erover

Wijze raad: de lipliner enkel langs de randen aanbrengen en er niet je volledig lippen mee inkleuren, zorgt voor een belachelijk resultaat. Echt niet aan te raden dus. Dat maakt het extra jammer dat de lipliner veel kleiner is dan de lipstick. De lipliner zal veel sneller op zijn en dan is de lipstick eigenlijk niet meer te gebruiken buiten gewoon als balsem. Op zich geen ramp voor 79 cent, maar het is wel jammer.

Heb jij al een action lipstick geprobeerd?

Al het liefs,

Caitlyn

13 gedachtes over “Love or hate: Max & More Nude lipstick and liner

  1. Ilona Wielinga

    De liner in combinatie met lipstick heb ik nog nooit geprobeerd, de losse lipsticks wel. Ik heb een setje gekocht met een roze en nude kleur, de roze voelt erg fijn en blijft goed zitten, de nude kleur is alleen een ramp. Doordat er vrij grove glitters inzitten voelt het totaal niet fijn op je lippen 😦

    Like

  2. Ik neem niet zo vaak make-up mee bij de Action omdat ik de kwaliteit vaak vind tegenvallen. Gelukkig zijn het maar kleine prijsjes en in de liner in dit geval wel oke!

    Like

      1. Snap het wel, ik doe m ook alleen maar op als het maar voor even is, als ik ga werken doe ik altijd eentje op die beter blijft zitten, zodat ik er niet aan hoef te denken…

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

