Miskopen #1

Hoi iedereen,

Normaal toon ik jullie de dingen die ik leuk vind en waar ik blij mee ben, vandaag doe ik het anders en toon ik alles wat ik wel gekocht heb, maar totaal niet blij mee ben. Zowel op fashion als beauty heb ik een paar miskopen gedaan en die wil ik nu aan jullie laten zien. Hoewel bij het artikel #1 staat, hoop ik natuurlijk dat er geen #2 meer komt te staan en dat ik me kan houden aan onderstaand motto. Lees snel verder!

af20180e570f737e9b948f51ff296362

  • Marco Tozzi enkellaarzen zwart

Wie het artikel Favorite Four #3 gelezen heeft, weet dat ik al Marco Tozzi schoenen heb en dat ik er absoluut dol op ben. Vroeger had ik dan ook uitsluitend schoenen van dit merk en toen ik de zwarte exemplaren tegenkwam van mijn favoriete veterschoenen kon ik ze dan ook niet laten staan. Jammer genoeg zitten ze stukken minder goed en kan ik ze eigelijk niet dragen. Gelukkig voor mij zitten ze bij mijn oma perfect en heeft er toch iemand plezier van. Zonde gewoon, want ik wou ze keigraag hebben.

MD_0000101048_213799_06

  • Marco Tozzi enkellaarzen bruin

Ja, echt jongens. Gewoon nog een paar schoenen van hetzelfde merk. Deze heb ik al iets langer, maar krijg ik niet ingelopen. Mijn voet is gewoon te breed voor deze schoen. Ik heb ze wel altijd proberen in te lopen op tapijt waardoor ik ze hopelijk nog kan verkopen. Terwijl het vroeger mijn favoriete schoenenmerk was, kan ik het nu gewoon niet meer dragen. De nieuwe collecties passen me niet, dus ik moet nieuwe favorieten zoeken.

IMG_0089.jpg

  • Strapless bh

Elke vrouw kent ze wel, die bh’s zonder bandjes die je borsten op zijn plaats moet houden wanneer je een leuk bustierkleedje aanhebt. Terwijl ik dit schrijf, heb ik een gala in het vooruitzicht en ik kijk nu al op naar het moment waarop ik dat marteltuig van een strapless bh moet aandoen. Echt die zitten zo slecht. Ik kocht ze in een set van 2 (waarvan ik al eentje heb weggedaan) en vroeg advies in de winkel, maar na een halfuur doet echt alles pijn. Ik heb niet de grootste borsten, maar ook zeker niet de kleinste en dusΒ is geen bh dragen niet echt een optie als ik wil dansen dus ik doe het toch gewoon aan. Wie echter tips heeft voor een versie die minder pijn doet (en dus niet op deze lijkt), let me know!

IMG_0092
Niet comfortabel en nog niet eens fotogeniek
  • Foundation Catrice

Ik kocht een hele poos terug 2 foundations van Catrice en die blijven zo goed als onaangeraakt liggen in de kast. Het lichtste kleur was zelf in de zomer te donker, dus echt nuttig zijn die niet. Ik zag wel dat Catrice nu een tint lichter uitbracht bij bepaalde foundations dus die wil ik wel graag testen. Om mijn huidige foundation toch niet te moeten wegsmijten, gebruik ik het als oogschaduwbasis en daar werkt het wel vrij goed voor. Maakt toch een beetje goed vind ik. Wel niet zo praktisch om mee te nemen, maar dat neem ik dan maar voor lief.

IMG_0094

Wat is jouw laatste miskoop?

Al het liefs,

Caitlyn

11 gedachtes over “Miskopen #1

  1. Doe onder je kleedje een gewone bh aan die goed zit, maar steek je armen niet in de bandjes. Steek de bandjes gewoon in je bh langs de zijkanten. De meest goedkope oplossing en je weet ten minste dat de bh goed zit πŸ˜‰ pas ik zelf al jaren toe en koop dus nooit nog strapless bhs

    Like

      1. Als je bang bent dat ze zou loskomen kun je altijd met eenn paar veiligheidspeldjes aan de slag. Hang de zijkanten er gwn mee vast aan de zijkant van je jurk. Valt amper op, en je kan gerust zijn dat je geen genante situaties zal meemaken πŸ™‚

        Like

  2. Ilona Wielinga

    Wat zonde van de schoenen, strapless bh’s zijn bij mij ook altijd een struggle. Ik heb niet veel en wil liever niet plat lijken, dan zal ik dus een strapless bh aanmoeten, alleen dat is ook niet alles, ugh

    Like

Geef een reactie

