Tip:Essence mono Triple Choc

Hoi iedereen,

Ik ben terug en bekomen van een zware blok. Het artikel heeft dus langer op zich laten wachten dan voorzien, maar dat maak ik ook goed door een extra artikel volgende week. Vandaag in ieder geval een leuke tip voor jullie. Lees snel verder!

Schermafbeelding 2016-01-29 om 11.19.55

Wenkbrauwen zijn big deal en ook ik heb de mijne graag in vorm met al die lege plekjes erin vind ik ze gewoon niet zo mooi. Het wenkbrauwsetje van Catrice vind ik goed, maar ik vind het zo jammer dat ik maar 1 kleur ervan gebruik . Zonde gewoon dat het andere blijft liggen. Toen ik mijn kitje had laten vallen en het kleur dat ik altijd gebruikte als enige van de 2 kapot was, baalde ik enorm. Ik had echt geen zin om weer zo’n kitje te kopen, want ik had nog een half over.

Je leest wel veel op blogs van meiden die een gewone oogschaduw gebruiken voor hun wenkbrauwen, maar dat komt dan bijna altijd uit paletten als Naked1/2/3 en dergelijke. Ik zocht echter een losse kleur, omdat dat ook gewoon makkelijker is. Ik schipper vaak tussen mijn eigen kot en dat van mijn vriend en dat is zo’n groot palette niet handig om mee te nemen.

Schermafbeelding 2016-01-29 om 11.19.46
Links zonder, rechts met: voller zonder onnatuurlijk te zijn

Ik heb dus een vrije woensdagmiddag doorgebracht in Kruidvat om alle bruine oogschaduw te swatchen. Na ontelbare swatches kwam ik zoals de titel zegt uit op Essence 16 Triple Choc en voor mij is die echt perfect. Niet te warm en niet te koel, handzaam om mee te nemen. Perfect gewoon. Voor meiden die dus vrij donkere wenkbrauwen hebben zoals ik is het dus echt een aanrader om eens te proberen.

Gebruiken jullie een speciaal wenkbrauwpoeder of gewoon oogschaduw?

Al het liefs,

Caitlyn

 

Een gedachte over “Tip:Essence mono Triple Choc

Geef een reactie

