Love or hate: NYC Ultralast lipstick

Hoi iedereen,

Ondertussen weten jullie wel dat ik dol ben op lipstick en ik wou jullie deze 2 budget koopjes dan ook niet onthouden. Ik kocht deze NYC lipsticks namelijk in de Action voor nog geen euro (als ik het mij goed herinner). Ik heb ze eigenlijk al even, maar wou ze nu toch tonen.

IMG_0870

De reden dat ik ze oorspronkelijk niet getoond heb, is omdat ik er niet zo overtuigd van was. Ik was er niet tegen, maar ook niet voor, gewoon geen mening dus. Ondertussen gebruik ik ze vaak dus die mening heb ik ondertussen toch gewoon gevormd.

De verpakking is zwart plastiek met een doorzichtige dop. Handig om snel de kleuren te zien, maar dat is het ook. Persoonlijk vind ik het nogal goedkoop ogen, maar voor €0,99 kun je ook niet veel anders verwachten. Niets speciaals aan, maar dat hoef natuurlijk niet altijd.

IMG_0874
Links:  411 Snowcone; Rechts:  417 Flirty

De keuze in de Action was nogal beperkt dus ik ging voor 411 Snowcone en 417 Flirty. Allebei roze kleuren met een serieus glans. Die glans was ook de reden dat ik er oorspronkelijk niet dol op was. Bijna al mijn lipsticks zijn satin of mat, zo’n glanzende substantie vond ik totaal niet bij me passen.

Ondertussen bevalt de textuur en finish me prima. Ze voelen lekker romig op de lippen en zijn ideaal op dagen dat ik veel velletjes op mijn lippen heb. Deze lipstick accentueert die velletjes totaal niet en houdt mijn lippen zacht terwijl ze toch een lief kleurtje hebben.

De houdbaarheid is voor zo’n romige lipsticks ook echt top. Mijn lippen blijven gemakkelijk een halve dag voorzien van een fris kleurtje en daarbij slijt het mooi af. Geen gekke randen te zien (wat ik wel vaak heb bij matte lipsticks) of raar kleurverloop. Top dus! Enkel de glans verdwijnt een beetje, maar dat vind ik echt geen probleem.

Wat vinden jullie van deze budgetkoopjes?

Al het liefs,

Caitlyn

8 gedachtes over “Love or hate: NYC Ultralast lipstick

Geef een reactie

