Wishlist: Winter Wonderland

Hoi iedereen,

Zo dol ik ben op Kerstmis zo vervelend vind ik de winter meestal. Gladdige wegen, ijskoude wind en heel veel natte. Niet zo mijn ding. Ik probeer de winter dan ook zo aangenaam mogelijk te maken door leuke kleren aan te doen waarin ik warm heb en me toch mooi kan voelen. Zoals elke vrouw heb ik ook altijd een lijstje met kledingstukken die ik nog echt nodig heb. Lees verder om mijn verlanglijst voor deze soldenperiode te zien!

b08c0-schermafbeelding2b2015-07-212bom2b21-24-16

Op 1 staat natuurlijk een lekker warme trui die past bij al mijn kleren. Mijn ideale trui heb ik gelukkig al gekocht. Een paar dagen nadat ik deze lijst schreef, kwam deze trui in de solden bij Zeb en ik kon het niet laten om hem meteen in het winkelmandje te smijten. Toch wil ik hem jullie nog even tonen, aangezien ik het wel echt een hele leuke trui vind. Jammer genoeg heb ik hem zelf teruggestuurd omdat de trui en mijn gevoelige huid geen vriendjes waren. Voor mensen zonder overgevoelige huid vind ik het wel echt een aanrader. Deze mooier is van Vero Moda en vind je onder andere hier.

Schermafbeelding 2015-12-16 om 21.07.07.png
Voor- en achterkant

In dit artikel schreef ik al over chelsea boots en die wil ik nog steeds hebben. Alleen het model verschilt. Op de tweede plaats in mijn verlanglijst staat een paar platte chelsea boots van suède. Vraag me niet hoe ik het doe, maar op glad leer maak ik altijd meteen krassen. Suède aan de andere kant overleeft mijn lompigheid gewoon zonder duidelijke sporen. De keuze is dus snel gemaakt. Liefst ook geen al te spitse neus. Een van deze 2 lijkt me ideaal.

Schermafbeelding 2015-12-16 om 21.27.32.png
De zwarte vind je hier, de bruine hier

Op plaats 3 staat iets compleet anders. Ik dragen al jaren lenzen, maar ik heb natuurlijk ook gewoon een bril. 3 exemplaren eigenlijk. Jammer genoeg zijn 2 van de 3 exemplaren niet meer zo goed. Op de ene zitten krassen en de andere heeft nooit goed gezeten. Een nieuwe bril dus! Ik heb er trouwens zoveel omdat er eentje ligt thuis, op mijn kot en op die van mijn vriend. Van Nederlandse bloggers weet ik dat je daar bijvoorbeeld Eyelove hebt, in België ken ik geen gelijkaardig goedkoop merk waar je effectief kan passen. Een leuk alternatief vond ik bij Polette. Hieronder toon ik een paar brillen die me echt aanspreken.

Schermafbeelding 2015-12-16 om 21.36.00.png
Links: Alchimie, Rechts: Hasard

Op de 4de plaats staat dan weer iets dat ik absoluut niet nodig heb, maar ik kan het zeker gebruiken. Het meest ambetante aan mijn korte haar is de wind. Vroeger kon een knotje een winderige dag oplossen. Nu waait mijn haar alle kanten uit en het is te kort voor een staart. Een handige oplossing nu in de winter is een muts. Liefst speels. Deze zien er leuk uit.

Schermafbeelding 2015-12-16 om 21.49.41.png
De zwarte vind je hier en de beige dan weer hier

Als laatste nog iets compleet anders. Namelijk een lichtontharingsapparaat. Aangezien ik rothaar heb (mijn haar groeit keisnel en in schiften, ik moet gewoon altijd epileren) en mijn epilator slechter begint te worden (no!!!), wil ik wel eens iets nieuws proberen. Liefst niet meteen een hele dure, liever een kleinere met minder flitsen om eerste te testen of het iets voor mij is. Hoewel ik voor de belofte van minder haargroei wel eens op mijn tanden wil bijten.

Schermafbeelding 2015-12-16 om 21.56.33.png
Deze vind je allebei in de Collishop (beste garantie ooit!)

Voilà, dat was mijn lijstje voor deze solden. Op zich zijn dit allemaal dingen die ik niet per se nodig heb, maar een interessante promotie zou ik niet aan me voorbij laten gaan.

Wat wil jij graag scoren deze koopjesperiode?

Al het liefs,

Caitlyn

Geef een reactie

