Welcome for 2016!

Hoi iedereen,

Een heel prettig Nieuwjaar gewenst. Hopelijk komen al jullie dromen uit en kijk je met veel plezier terug op 2015, terwijl je al volop plannen maakt  voor 2016. Vandaag blik ik kort terug op 2015 en deel ik mijn goede voornemens en plannen voor dit jaar. Lees gerust verder!

wens2016

2015 was voor mij geen onverdeeld topjaar. Begin vorig jaar zat ik echt met mezelf in de knoop.Dat is niet altijd even gemakkelijk, maar ik ben trots dat ik mezelf uit de knoop heb gehaald. Ik weet nu echt wat ik wil én wat ik niet wil. Een leuk gevoel om die prioriteiten te kennen.

Buiten dat negatief momentje, was 2015 wel een goed jaar. Ik ben dichter bij mijn familie gekomen, tussen mijn vriend en mij gaat het nog elke dag beter dan de dag ervoor (is dat eigenlijk wel mogelijk?!), mijn schoolresultaten komen langzaam, maar zeker uit het dal en alles gaat goed. Ik zit beter in mijn vel dan ooit. Daarom wil ik dat toch even belichten nu ik het nieuwe jaar in ga.

Voor 2016 heb ik dan weer zotte plannen. Ik wil graag mijn rijbewijs behalen (ja, ik weet het, maar die stomme wetgevingen zorgden ervoor dat ik geen voorlopig rijbewijs heb), ook afstuderen staat in dit lijstje. 2 doelstellingen die toch wel heel belangrijk zijn.

vuurwerk

Verder wil ik toch nog even lekker in cliché vallen en een klein lijstje met goede voornemens maken:

  1. Mijn blog goed bijhouden. Elke 5 dagen posten, wil ik misschien veranderen naar elke 4. Eens zien of dat haalbaar is. Alleen vrees ik dat met de blok ik dit eerste voornemen al meteen deze maand zou kunnen breken :p
  2. Het sporten goed volhouden. Voorlopig slaag ik er al een hele poos in om elke dag even actief bezig te zijn. Soms is dat pilates, andere dagen is dat een lange wandeling of even als een gek dansen in mijn kamer. Leuk om te doen, ik word er lekker opgewekt en actief van en het is natuurlijk ook gewoon gezond.
  3. School beter bijhouden. Natuurlijk let ik op in de lessen en studeer ik in de vakantie, maar ik zou me zelf een groot plezier doen op lange termijn om ’s avonds even mijn cursus te overlopen.
  4. Een nieuwe taal leren. Gewoon omdat het kan. Spaans lijkt me wel iets.
  5. Iets minder huismus, iets meer uitjes. Mijn vriend en ik zijn het koppel dat echt geniet van een rustige avond in de zetel, allebei in stilte achter onze computer. Niets mis mee natuurlijk, maar ik wil wel meer cultuur ervaren. Eens een balletvoorstelling of citytrip of museum. Gewoon eens iets anders doen dan we gewoon zijn.

Wat mij betreft zijn dit meer dan genoeg goede voornemens. Hoe meer je er hebt, hoe meer je er natuurlijk ook kunt breken. Ik doe in ieder geval mijn best.

Waar ben jij dankbaar voor in 2015? Heb je goede voornemen voor 2016?

Al het liefs,

Caitlyn

Geef een reactie

