New in: Skägen horloge

Hoi iedereen,

Vandaag wil ik jullie mijn nieuwe trots tonen. Wie mij al even volgt, weet dat ik al maanden een nieuw, stijlvol, klassiek horloge wil die bij al mijn andere juwelen past (dat las je al hier). Mission accomplished zou ik zo zeggen! Ik kreeg een pareltje cadeau van mijn vriend. Lees snel verder om mijn nieuwste aanwinst te zien 🙂

IMG_1422

Allereerst een klein verhaaltje, want hoewel de timing anders doet vermoeden, kreeg ik deze niet cadeau voor kerstmis.

Op een mooie novemberavond kijk ik voor ik ga slapen nog even op Zalando-Lounge ( een outletsite waar ik ook al deze leren handtas en deze mooie schoenen vond). Mijn oog ging vlug over de huidige verkopen toen ik het merk Skägen zag passeren. Al maanden stond een uurwerk van dit merk op mijn verlanglijst en eigenlijk kon ik er eentje kopen met korting. In alle vreugde (en twijfel) belde ik mijn vriend uit zijn bed, want voor zo’n aankoop krijg ik toch altijd het liefst van al raad. Na een paar foto’s te hebben gestuurd, voerden we dit gesprek:
Schat: “Wil je deze hebben voor je verjaardag?”
Ik: “Maar lieverd, ik ben pas binnen 4 maanden jarig, ik wil nu nog geen cadeau en het is ook een vrij duur cadeau.”
Schat: “Nee niet voor die verjaardag, voor je vorige (toen wou ik niets en dus hadden we afgesproken dat hij geen cadeautje voor me moest kopen). Dat het uurwerk iets duurder is, beschouw je dan maar als intrest.”
Ik: “Echt? Ik wil die supergraag. Je gaat wel uit bed moeten komen om hem te bestellen, morgen is die sowieso uitverkocht.”
Schat: “Maar nee, morgenvroeg regel ik dat wel.”
Ik: “Nee, ik ben het zeker. Dan bestel ik hem nu onder jouw naam en maak ik een account voor je aan en dan betaal je me maar terug.”
Zo gezegd, zo gedaan en de volgende morgen was het uurwerk officieel uitverkocht. Heel blij dat ik het dan toch snel zelf heb besteld. 

IMG_1428

Kijk dan hoe mooi. Het blinkt en is echt gewoon perfect. Rosé goud en zilver is echt de perfecte combinatie. Nog een datumaanwijzer erbij en ik ben dol blij.

IMG_1431

Hiervan heb ik nooit genoeg foto’s. Wat is dit uurwerk toch mooi. Zo prachtig gewoon. Perfect vind ik dit. Bedankt lieve schat.

IMG_1432

Nog een laatste foto dan om het af te leren. Het uurwerk is niet heel groot, maar groter mocht voor mijn pols ook niet. Dat uiltje die je ziet, is trouwens mijn lenzenpotje. Geen volledig perfecte foto, maar het heeft een mooi beeld van het uurwerk.

Het model is Leonora van Skägen en heeft een winkelwaarde van €160.

Wat voor uurwerk heb jij?

Al het liefs,

Caitlyn

 

10 gedachtes over “New in: Skägen horloge

  1. Pingback: Favourite Four #4 – Welcome for the ride

Geef een reactie

