3 essentials om in je tas te hebben

Hoi iedereen,

Even een snel artikel waarin ik jullie toon wat ik echt altijd bij me heb. Zowel in mijn schooltas als handtas vind ik deze zaken absoluut essentieel en let ik erop ze altijd in de juiste zak te steken. Onmisbare zaken en dan heb ik het niet over je favoriete lipstick of matterend poeder voor onderweg.

Schermafbeelding 2015-11-25 om 18.03.41
Kijk verder om te zien wat ik altijd in een van deze meeheb

De tas die ik elke dag gebruik voor school hebben jullie al meerdere keren zien voorbijkomen en zul je waarschijnlijk nog vaak zien. Ik ben er dan ook dol op, praktisch en mooi is wat mij betreft nu eenmaal de perfecte combinatie. Ook mijn zwarte handtas is een absoute favoriet die dan ook heel vaak in gebruik is.

Over naar de essentials die iedereen zou moeten hebben:

  • Powerbank

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar de batterij van mijn gsm (ik heb een iPhone 4s) is echt altijd plat. Nochtans gebruik ik die niet zo heel veel tijdens een schooldag. Een powerbank kan ik dus niet missen. Ik kocht de mijne voor €3,99 in Kruidvat en ik ben er zeer tevreden van. Natuurlijk kun je gaan voor meer mAH (die van mij heeft 1800 mAH), maar voor mij voldoet dit. Handig ook dat hij knalgroen is, zo vind ik hem altijd gemakkelijk terug. Het kleine tasje waar ik mijn kabeltjes in bewaar, kreeg ik trouwens cadeau van mijn schoonouders toen ze terugkwamen uit vakantie in Australië, echt heel lief 🙂

IMG_1353

  • Klein toiletzakje

Natuurlijk kun je ervoor kiezen om hier voornamelijk make-up in te bewaren, wat ook in de mijne zit, maar er zijn dingen die voor mij belangrijker zijn dan een beetje make-up. Bij mij vind je dan ook vooral praktische dingen. Denk aan tampons en maandverbanden, oogdruppels voor wanneer ik last heb van mijn lenzen, pijnstillers, pleisters, extra elastieken en speldjes en oorstaafjes (handig om bijvoorbeeld uitgelopen make-up mee te fixen). Helemaal vol dus, maar toch compact.

IMG_1357
Bomvol en toch compact om overal mee te nemen
  • Portefeuille met pasjes

Niets zo vervelend als niet voorzien zijn op een onvoorzien moment. Ik verander nogal vaak mijn planning en dan is het wel zo gemakkelijk om alles bij te hebben. Al mijn klantenkaarten, maar ook abonnementen voor het openbaar vervoer. Zelfs als ik met de fiets ben, heb ik die laatste altijd mee. Ook als ik heel de dag naar school moet en niet in de buurt ben van winkels, neem ik alles mee. Grote portefeuille, maar ik ben dan ook altijd voorzien op het onvoorziene en zo heb ik het graag.

IMG_1359

Dat zijn voor mij echt 3 essentiële dingen die ik altijd bij me heb. Niet alleen in mijn schooltas, maar ook in mijn handtas. Tevens een aanrader: altijd een klein opplooibaar zakje in je grote tas hebben, kan echt een lifesaver zijn.

Wat is voor jou echt essentieel?

Al het liefs,

Caitlyn

8 gedachtes over “3 essentials om in je tas te hebben

  1. Gelukkig gaat mijn telefoon nog best lang mee. Ik heb wel altijd wat van make up bij me, altijd mijn telefoon en altijd mijn portemonnee. Verder verschilt het eigenlijk best wat er in mijn tas zit.

    Like

  2. In mijn tas heb ik altijd mijn iphone oordopjes zitten en mijn oplader, voor het geval dat. Daarnaast heb ik altijd de lipliner / lipstick bij me die ik op dat moment op heb. Mijn portemonnee natuurlijk ook, maar voor de rest verschilt het afhankelijk van de plek waar ik heen ga!

    Like

  3. Leuk geschreven. Powerpack heb ik altijd mee. Ik reis best veel. Een boek als ik onderweg ben naar colleges. Ben wel minstens 1,5 uur onderweg dus ik lees wel een boek per dag.Snoep daar vul je de dag mee. Een ruime tas om mijn wettenbundels op te bergen. Ik heb ook een megaportemonee om alle pasjes op te bergen.

    Like

Geef een reactie

