Changed after time

Hoi iedereen,

Vandaag even een artikel over beautyspullen waar ik oorspronkelijk enthousiast over was en nu niet meer – of vice versa. Tijd kan je idee veranderen en dat is bij mij dan ook gebeurd. Vandaar dat ik even een paar artikels in een ander licht wil stellen. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen!

Schermafbeelding 2015-11-25 om 17.17.10

Van Don’t naar Do

Oorspronkelijk was ik hier totaal niet van overtuigd en het bijhorende artikel schrijf ik dan ook, dat ik het enkel gebruik omwille van het idee. Na vaker gebruiken, moet ik toegeven dat ik het ondertussen bijna dagelijks gebruik als ik denk een toekomstig puistje te voelen en dat het naar mijn idee dan ook echt werkt. Niet (alleen) doordat ik er niet aan pruts dankzij de olie, maar puistjes kunnen onderdrukt worden of gaan veel sneller terug weg. Toen dus een bwa, nu een duidelijke do!

Het wondermiddel(?) in het middel

In het begin was dit echt een don’t. Ik kreeg er extra onzuiverheden van, het bleef als een laag op mijn gezicht liggen en ik glimde als een discobal. Niet zo leuk dus. Het artikel werd in mei geschreven en ik gebruik het nog steeds. Ondertussen voedt het mijn huid perfect, glim ik nog amper en heeft het geen invloed op de onzuiverheden in mijn gezicht. De zonnefactor is nog steeds mooi meegenomen, net als de tube en de prijs. Als deze op is, koop ik dus een nieuwe, iets wat ik toen ik de review schreef zeker niet verwacht had.

4d65f-img_0500

Van Do naar Don’t

De kleur vind ik nog steeds top, een lekker zomers oranje-rood die mooi schittert in de zon. Hoewel Candy Crush die ik toen ook kocht, nog steeds een absolute favoriet is (heerlijk voor in de zomer of op een feestje), overweeg ik deze gewoon weg te geven. Het blijft gewoon echt niet hangen. Na meer dan een uur is er bij de minste aanraking nog steeds een andere vlek in het kleur en hij blijft gewoon echt niet. Op mijn tanden dat wel ja, maar niet op mijn lippen. Zonde dus. Vooral omdat Candy Crush echt uren blijft.

e0e84-img_0593

Als tweede op het lijstje met dingen die ik liever zou wegdoen nog een oranje lipstick. Kleur doet me twijfelen, maar ook vooral de houdbaarheid ervan. Waar ik overal lees dat deze lipsticklijn zo goed is, vind ik deze echt op niets trekken. Het blijft op mijn lippen voelen als een dikke laag vaseline en verdwijnt heel snel, de houdbaarheid is op mijn lippen echt nihil. In het begin vond ik het kleur wel oké, maar eigenlijk is die veel te licht voor mijn huid. Het maakt me flets en past voor mij niets. Waarschijnlijk geef ik deze dus ook gewoon weg.

d1f9c-img_0547

Hebben jullie dat soms ook dat jullie van complete liefde naar echt een afkeur gaan of omgekeerd?

Al het liefs,

Caitlyn

7 gedachtes over “Changed after time

  1. Ja dat heb ik ook vaak gehad dat ik wat leuks had was erg mooi was, maar als ik het eenmaal echt droeg was het zo lelijk. Maar ook andersom. Dan had ik iets gekregen, vond ik het verschrikkelijk lelijk… maar na een tijdje was ik er helemaal aan gehecht.

    x Maud

    Like

  2. Met huidproducten is het niet zo gek als de werking een beetje anders wordt, naarmate je huid eraan went verandert het toch het een en ander.
    Lipsticks die niet houden kan je ook niet zo veel mee, ook al is het kleurtje nog zo mooi.
    Zonde maar ook leerzaam, en gelukkig gaan er ook producten van dislike naar like 🙂

    Like

  3. Pingback: Love or hate: Kruidvat nachtcrème voor de normale en gemengde huid – Welcome for the ride

Geef een reactie

