Favourite Four #3

Hoi iedereen,

Het is al even geleden dat ik jullie mijn favorieten liet zien, dus vandaag toon ik jullie mijn favorieten van de voorbije maand(en). Kijk dus zeker verder om te zien waar ik de afgelopen tijd helemaal gek van was.

Favourite Things

Alleerst: het is veel te lang geleden dat ik nog een artikel als dit plaatste dus ik kan zo moeilijk kiezen! Ik heb veel meer favorieten dan gewoon 4 stuks, maar ik heb toch de favorieten onder de favorieten proberen te selecteren. Dus here it goes!

1 . Beste. Herfstjas. Ever.

Weten jullie nog dat ik in de wishlist voor de herfst een hele mooie jas had staan van de Bershka? Wel, ik ben die gaan passen (deze keer met meer dan een zomerkleedje aan) en ben ongelooflijk teleurgesteld weggewandeld zonder jas. Als de jas paste aan mijn heupen, kon hij niet toe rond mijn borsten en omgekeerd was hij te groot aan mijn heupen als hij goed was rond mijn buste. Zo jammer! Echt geen jas voor een vrouw met vormen dus en zoveel vormen heb ik niet eens. Maar op naar het goede nieuws: ik vond een jas die ik nog mooier vond én mij perfect paste voor een prikje bij de H&M en ik heb er absoluut geen spijt van dat ik die gekocht heb. De jas is warm, maar niet te warm. Past mooi boven een rokje en boven een broek. Heeft de perfecte kleur. Kortom: beste herfstjas ooit. Aanschouw mijn favoriete nieuwe jas:

Ik heb de linkse kleur, die niet online verkrijgbaar is
Ik heb de linkse kleur, die niet online verkrijgbaar is

2. Kipling Werktas 

Sinds ik deze tweedehands kocht, gebruik ik hem bijna dagelijks. Sowieso al dagen voor school, maar ik gebruik hem ook voor in de trein en dergelijke. Er kan zoveel in zonder dat hij lomp oogt. De tas heeft veel handige vakjes waaronder eentje voor een paraplu (hoe leuk is dat) en het kleur en model zijn tijdloos en elegant. Met de draagriem is de tas heel praktisch voor op de fiets en al wandelend draag ik hem gewoon aan de korte hengsels over mijn schouder. Ideale tas en zijn geld meer dan waard.

Is hij niet prachtig? Mijn nieuwe Kipling schooltas :)
Is hij niet prachtig? Mijn nieuwe Kipling schooltas 🙂

3. Marco Tozzi veterlaarsjes

Onder het motto: oude liefde roest niet, heb ik deze mooie schoenen vanonder het stof gehaald. Ik kocht ze jaren geleden voor een fijn prijsje (het waren laatste stuks) en ik draag ze nog steeds met veel plezier. Mijn hart breekt wel bijna als ik zie hoe de stof beschadigd is en de binnenkant versleten. Mijn voeten zeggen dat ik afscheid moet nemen, maar ze zitten nog niet slecht genoeg om ze te willen wegsmijten. Deze schoenen zijn, zelfs versleten, pantoffels om mee te wandelen. Gelukkig bestaan de schoenen nog steeds, dus ik weet wat me te doen staat.

Wat een knapperds zijn het toch
Wat een knapperds zijn het toch

4. DKNY Be Delicious

Iedereen kent dit parfum waarschijnlijk wel, al was het maar door de verpakking. Dit parfum was de eerste geur waar ik echt fan van was en dat ben ik vandaag nog. Ik gebruik dit mooie flesje dan ook met veel plezier. Lekker fris voor de herfst vind ik het. Als ik eerlijk ben: ik vind het ook gewoon leuk staan op mijn kast, dus dat is wel een pluspunt. In ieder geval, nu ik heb eindelijk de verpakking heb gehaald en hij staat de blinken op mijn kast, gebruik ik hem dagelijks. Echt een leuk geurtje.

Het bekende flesje
Het bekende flesje

Dat was het voorlopig wel weer (alhoewel ik nog veel favorieten te tonen heb).
Wat is jullie favoriet van de voorbije tijd?

Al het liefs,

Caitlyn

3 gedachtes over “Favourite Four #3

  1. Pingback: Miskopen #1 – Welcome for the ride

Geef een reactie

