Room tour

Hoi iedereen,

Aangezien bepaalde artikels geschrapt zijn uit de planning (zie de update van eergisteren) en ik toch graag iets op mijn blog zou hebben staan, heb ik besloten om een rondleiding te tonen van mijn kot (of voor de Nederlanders onder jullie: ik zit op kamers). Ik ben echt heel trots op het resultaat dus kijk snel verder!

Schermafbeelding 2015-10-24 om 16.29.20
De oude kamer met fluorescerend rode muur

De kamer was oorspronkelijk in een afschuwelijk, knallend rood geschilderd die dan nog niet eens egaal geverfd was. Veel te druk voor een slaapkamer volgens mij. Her eerste wat we dan ook gedaan hebben, is de kamer geverfd in grijze tinten. Ook de spiegels in 2 verschillende tinten die random in de kamer gingen moesten eraan geloven. Veel werk, maar het was het volledig waard.

Schermafbeelding 2015-10-24 om 16.33.50
Het eerste wat je ziet als je de kamer binnenkomt

Zie je dat ongelooflijk mooi en handig schoenrek? Het is eigen maak! Mijn vriend wou dat graag voor me maken en heeft het ontworpen en dan hebben we het samen gebouwd. Ik ga het waarschijnlijk wel nog schilderen, maar ik ben er echt dol op. Fantastisch dat mijn vriend dat zomaar eventjes maakt voor me! Als je dit lees liefje, nogmaals bedankt voor dit mooie schoenrek.

Schermafbeelding 2015-10-24 om 16.34.01
Mijn rusthoekje en werkhoek met vakjeskast

Mijn kamer is dankzij het rek met vakjes heel praktisch ingedeeld waardoor ik er veel in kwijt kan en het toch lekker licht blijft. Ik hou niet van al te veel prullaria en in die kast kan ik heel veel kwijt. Ik heb trouwens ook beslist dat ik vanaf nu enkel nog gelijke kaften koop, die staan mooier in mijn rek.

Zie je trouwens het canvas boven de plank op de linkerfoto? Daar zitten LED-lichtjes in. De kaarsjes die op het canvas staan, kun je dus echt aanzetten en de lampjes flikkeren zelf. Echt geniaal vind ik dat en ook heel gezellig ’s avonds met de winter in aantocht. De canvas kocht ik trouwens voor minder dan €5 in de Action. Gotta love the Action!

Schermafbeelding 2015-10-24 om 16.30.42
Voor en na – wat een leuke zetel

Aangezien ik altijd als buddha (woorden van mijn opa om aan te duiden dat ik meestal in kleermakerszit zit) zit, was de zoektocht naar de perfecte zetel niet gemakkelijk. Geen enkele fauteuil in de winkel was goed en/of betaalbaar. In de kringloop vond ik echter deze zetel die amper iets kostte en echt heel goed zit. Na een verflaag (waarvoor dank opa) staat deze zetel nu te stralen op mijn kamer. De grijze hoezen zijn kussenslopen die mooi passen. Ik was zo dol op deze kringloopvondst dat ik ben teruggegaan om ook het voetenbankje te kopen. Nog meer luxe op kot en dat voor geen geld.

Schermafbeelding 2015-10-24 om 16.38.26
kast                                                               Kingsize bed!

De laatste foto van mijn kamer! Rechts het gigantische bed waar ik heel blij mee ben en het voetenbankje waar ik hierboven over sprak. Links mijn kast met badjassen voor mijn vriend en mij aan de binnenkant van de deur. Vond ik veel netter staan dan aan de buitenkant en is echt even gemakkelijk. Gewoon zo’n haakje voor over de kast omgekeerd hangen. Je ziet trouwens ook een overvolle rieten mand bovenin de kast. Hierin bewaar ik mijn vuile was en die was ik dus vergeten op te ruimen voor de foto, oeps. Och ja, iedereen heeft vuile was.

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk om te zien!

Al het liefs,

Caitlyn

 

Een gedachte over “Room tour

  1. Pingback: Tag: The Three Things | Welcome for the ride

Geef een reactie

