Welcome back to myself :)

Hoi iedereen,

Vandaag na een paar weken afwezigheid weer een nieuwe post. Ik ga jullie voornamelijk proberen uit te leggen waarom ik zo lang afwezig was en wat er gaat veranderen op mijn blog. Als je dit te weten wilt komen, lees dan zeker verder!

De nieuwe en verbeterde versie!
De nieuwe en verbeterde versie!

De laatste tijd is om te beginnen heel druk geweest: veel werk voor mijn studentenvereniging (ik doe het graag, maar er kruipt meer tijd in dan ik op voorhand dacht), een kot die moest geschilderd en ingericht worden (voor de Nederlandse vrouwen onder jullie: ik ga op kamers dit jaar) en alle papieren voor school die moesten geregeld worden. Veel werk dus en ik wou in die weinige vrije tijd die ik had dan ook liever even bijkletsen met mijn familie, liefje en vrienden dan die zeldzame uren achter mijn computer doorbrengen. Ik was gewoon even heel moe!

IMG_0348

Dat is echter niet de enige reden van mijn afwezigheid, de belangrijkste reden was echter iets helemaal anders. Ik twijfelde namelijk echt over de inhoud van mijn blog en welke weg ik ermee wou inslaan. Zoals mijn blog nu geschreven is, vind ik het nogal een ’13 in een dozijn’-blog die jullie, mijn lezers, niets te bieden heeft. Het klinkt nogal grof naar mezelf toe, maar dit is hoe ik het voelde. Ik begon ook steeds meer het gevoel te krijgen dat mijn blog niet paste bij wie ik ben.

Daarom heb ik nu beslist om een volledig andere weg in te slaan met mijn blog, meer geïnspireerd op hoe ik mijn leven  verder wil aanpakken en om te beslissen wat het dan zou worden, had ik even tijd nodig. Vandaar ook de vrije lange afwezigheid.

Wat verandert er nu precies? Wel, de titel van mijn blog en de omschrijving zal ik niet veranderen. Ik blijf schrijven over beauty en lifestyle en ik vind de naam gewoon heel erg leuk. Wel wil k de focus iets verleggen. Voor mezelf heb ik namelijk enkele beslissen genomen: gebaseerd op hoe ik me nu voel, welke mogelijkheden ik heb en wat de toekomst voor me zou kunnen inhouden. Qua beauty wil ik me vooral meer toeleggen puur op budget, ik kocht nu ook geen dure spullen, maar ik wil het budgetgedeelte meer in de verf zetten. In mijn kleerkast wil ik me dan weer vooral focussen op minimalisme en een perfecte garderobe die tijdloos is. Hoe ik dat precies zie, leg ik uit in een andere post die binnenkort online komt. Verder wil ik voornamelijk meer algemener schrijven: wat houdt me bezig, naar wie kijk ik op, meer opiniestukken zoals het artikel hiervoor. Veel meer verschillende zaken die aan bod komen.

IMG_0494

In ieder geval doe ik mijn best op vanaf nu terug vaker te posten en dit kan dus over alles gaan, hou dus zeker mijn blog in de gaten. Op de planning staan alvast artikels over mijn laatste sportobsessie, de inrichting van mijn kot en de uitleg over mijn kleerkast 2.0, de nieuwe en verbeterde versie.

Ik ben in ieder geval blij terug te zijn en kijk er naar uit om opnieuw met veel plezier aan mijn blog te werken en ik hoop jullie ook!

Al het liefs,

Caitlyn

PS.: ik heb een idee voor een logo voor mijn site in het hoofd dus als ik iemand gevonden heb om dit voor me uit te werken, komt dit online. Hou dus zeker de site in de gaten 🙂

 

Geef een reactie

