Favourite Four #2

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik weer een lijstje met mijn favorieten van het moment. De tweede in deze reeks. Allemaal nieuwe items waar ik de afgelopen periode veel plezier mee heb gehad of items die voor mij tijdloos zijn. Net zoals de vorige keer probeer ik er van alles iets in te steken, dus lees zeker verder om te zien wat mijn favorieten nu zijn.
These are a few of my favourite things, for now…

De favorieten van deze maand zijn divers en echt een bonte verzameling van dingen die ik leuk vind. Zo moet het ook vind ik zelf, anders wordt het maar een saaie bedoening.
The Good Quote
 
Instagram: The Good Quote
Alhoewel het soms wel veel kan worden, blijf ik deze pagina volgen. Zoals de naam zegt, post The Good Quote heel de dag door positieve quotes om bij stil te staan. Natuurlijk zitten hier ook cliché’s tussen, maar ik lees ze allemaal en meestal toveren ze een lach op mijn gezicht of doen ze me stilstaan bij mezelf waardoor ik besef dat ik alles heb om gelukkig te zijn. Mooie quotes en amper reclames, zo heb ik het graag.
Uiltjesketting

Ketting met prachtige uiltjeshanger

Throwback naar Kerstmis 2012, de laatste dag van de inhaalweek, dag voor de kerstvakantie. Mijn vriend en ik op het station, doosje in zijn hand. Als ik het opendoe begin ik spontaan te tranen, wat een prachtige ketting! Helemaal mijn smaak en wat blonk het mooi onder de lampen op het perron.
Vandaag is dit nog steeds mijn favoriete ketting die mooie herinneringen naar boven doet komen. Hoewel de ketting stukken minder blinkt dan in het begin en verkleuringen heeft, vind ik hem nog steeds prachtig. Het was het allereerste cadeau die ik ooit van mijn vriend kreeg en de ketting blijft dus altijd bij me.
Domyos sneakers
Sneakers van Decathlon
Voor mijn job had ik nodig dit jaar: een zwarte broek en een zwarte schoenen. Probleem: een zwarte broek had ik niet en zwarte schoenen enkel onder de vorm van enkellaarsjes met een hoge hak. Reden om te shoppen dus. Aangezien ik niet van plan was om veel geld uit te geven aan iets dat ik nooit meer ging dragen, heb ik voor weinig geld zwarte sportschoenen gekocht bij Decathlon die ik achteraf nog kon dragen in de fitness. Deze schoenen heb ik heel de maand met veel plezier gedragen zonder ook maar 1 blaar of pijnlijke voeten en dat terwijl ik toch zo’n 8 uur per dag rechtstond. Volledig hun geld waard 🙂
Lipstickcollectie

Lipstick

De laatste tijd kom ik eigenlijk niet meer buiten zonder een kleurtje op mijn lippen, daarom ook dat ik jullie mijn *kuch uitgebreide *kuch lipstickcollectie wil tonen. Je herkent er twee van Essence (zwart met roze band) en dan 2 Colour Care lipstick van Etos (met review) en eentje van Catrice (met deze bijhorende review). Een beetje weinig en ik ben dan ook nog op bezoek naar de perfecte aanvullingen van mijn collectie. Tips zijn dan ook altijd welkom.
Wat is jouw ultieme favoriet van juli?
Al het liefs,
Caitlyn

 

2 gedachtes over “Favourite Four #2

Geef een reactie

