Tag: 15 vragen die niemand je ooit stelt

Hoi iedereen,

Het is al even geleden en ik doe het zo graag dat ik toch nog eens een tag wou invullen. Voor jullie, maar eigenlijk ook voor mezelf. Tags zijn gewoon zo leuk! Deze kwam ik tegen bij Martine van 2wmn.nl en vond ik meteen leuk. Vandaar dat jullie hem vandaag ook bij mij kunnen lezen. Klik zeker verder om de tag te lezen 🙂
Dit leuke prentje vond ik hier, echt mooi gedaan 🙂

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Absoluut dicht. Als ik zou merken dat de deuren nog openstaan kom ik er sowieso voor uit bed. Het voelt gewoon verkeerd om met de deuren open te slapen. Ik heb het ook graag netjes en hoewel de binnenkant van mijn kast mooi ligt, vind ik het niet leuk om te kijken naar de kast als de deuren niet gesloten zijn. Toen ik aan mijn vriend deze vraag stelde, nadat hij vroeg welk artikel ik aan het schrijven was, antwoordde hij bloedserieus: “Zijn er dan freaks die slapen met hun deuren open?” Kleine randnota: dat doet hij dus wel zelf ook als hij al in zijn bed ligt en te lui is om de deuren terug dicht te doen.
2. Neem je miniflesjes mee uit hotels?
Ik neem altijd 1 flesje mee als een soort herinnering aan de vakantie, maar verder niet nee. De producten die in de meeste hotels liggen, zijn gewoon niet mijn ding. Ze werken niet zoals ik wil of de geur staat me niet honderd procent aan. Er is altijd wel iets, waardoor ik gewoon liever mijn eigen spullen meeneem. Voor een korte vakantie durf ik wel mijn producten overgieten in kleine reisflesjes, maar dan ben je wel zeker dat je producten meehebt die je zelf ideaal vindt.
3. Heb je ooit een straatnaambord gestolen?
Nope en ik zie ook absoluut geen reden waarom ik dat zou doen. Natuurlijk ken ik als student wel anderen die het wel hebben gedaan, maar mij lijkt het veel werk voor niets. Wat doe je er ook achteraf mee? Je kan het moeilijk boven je bed hangen of zo.
4. Gebruik je to-dolijstjes?
Ja en heel veel ervan ook. Vroeger deed ik het allemaal via apps op mijn gsm of computer terwijl ik er nu liever voor een notitieboekje voor meeneem. Tegenwoordig neem ik mijn notitieboekje overal mee naar toe. Niet alles voor mijn lijstjes, maar ook om bijvoorbeeld ideeën voor de blog in op te schrijven of mijn werkuren. Ik vind het echt onmisbaar en zeker voor die lijstjes. Zonder lijstje vergeet ik echt alles.
Verslingerd aan deze lijstjes 🙂
5. Heb je sproeten?
Op mijn armen staan er een paar en verder vooral rond mijn neus. Vroeger vond ik ze totaal niet mooi, maar nu zie ik er wel de charme van in. In de zomer zijn het er wel meer dan in de winter, maar over het algemeen zijn het er maar een paar waar ik wel blij mee ben.
PS: die op mijn neus verbergen goed de grote poriën en eventuele puistjes dus ik zie er zeker het positieve van in.
6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Tuurlijk, wie niet? Als kind hebben we dat volgens mij allemaal al eens gedaan. Nu zou ik het waarschijnlijk niet zo snel meer doen, maar als de nood het hoogst is en het toilet mijlen af, dan zijn de bosjes toch dichtbij.
7. Hoe groot is je bed?
Ik heb een normaal tweepersoonsbed van 1m60 in mijn kamer staan en dat vind ik eigenlijk een perfect formaat. Vroeger had ik een eenpersoonsbed en dat vond ik ook oké, maar nu ik een tweepersoons gewoon ben, zou ik niet meer zonder kunnen.
8. Ben je lui?
Hoewel ik een dag in de zetel niet afsla, ben ik toch geneigd om nee te zeggen. Na een paar uurtjes begint het immers al te kriebelen voor eens te wandelen of zo. Ik heb er ook totaal geen probleem mee om de handen uit de mouwen te steken en probeer elke dag wel een paar pilates oefeningen te doen. Dat lukt niet elke dag, maar ik vind dat het me bezig houdt dus nee, ik ben zeker niet lui.
9. Is er iets waar je je nu aan ergert?
Op dit moment erger ik me vooral aan mezelf, omdat ik glad vergeten was een artikel te schrijven en ik deze nu nog ’s avonds laat aan het schrijven ben. Vervelend om foto’s te nemen en ik had nu ook gewoon liever in bed film gekeken. Jammer genoeg heb ik mezelf beloofd dat er morgen een artikel moest verschijnen dus ik typ vlug door. Gelukkig is dit een leuke tag die niet heel arbeidsintensief is als sommige andere artikels.
Deze wil ik zo graag zien, staat sowieso op het lijstje
10. Kijk jij nog weleens naar tekenfilms?
Absoluut! Tot op de dag van vandaag (niet dat ik zo oud ben met mijn 22 jaar) ben ik dol op tekenfilms. Voornamelijk Pixar en Disney doen mijn hartje sneller kloppen. Van de oude klassiekers tot de laatste nieuwe, ik kijk ze allemaal en zit nog steeds met een lach op mijn gezicht voor de televisie.
 
11. Kauw je op pennen en potloden?
Nooit gedaan en ga ik ook nooit doen. Niet alles omdat ik het vies vind, maar ik zou me ook schamen als ik aan iemand een stylo moet uitlenen die dan volledig onder de bijtsporen hangt of zelfs nog onder speeksel. Gewoon te vies (no offense voor degene onder jullie die het wel doen).
12. Heb jij bij een jeugdvereniging gezeten toen je jonger was?
Niet bij een klassieke vereniging zoals scouts, maar wel bij een soort bijbelgroep voor jongeren. De Plusgroep noemde die en daar heb ik als jongere graag bijgezeten. Die is na enkele jaren stopgezet wegens te weinig interesse en ik moet eerlijk toegeven dat toen al die schandalen van de Belgische Kerk uitkwamen en ook met dat ik ouder werd, mijn beeld van het geloof veranderde. Ik weet niet of ik het nu opnieuw zou doen, maar toen was de Plusgroep zeker iets dat voor mijn belangrijk was.
13. Tel je de treden als je de trap loopt?
Enkel als het er heel veel zijn, zodat ik dan bovenop kan zeggen: “Ik heb wel zeker 391 trappen gelopen om hier te geraken é!”. Verder vind ik trappen tellen teveel werk.
Please tell me I’m not the only one?!
14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Het zal wel zijn! In mijn hoofd is het altijd feest (bijna altijd dan toch) en ik heb altijd een soundtrack spelen in mijn gedachten. Op dit moment is dat Sparks Fly van Taylor Swift en daar kan ik volledig op los gaan qua gekke dansmoves en denkbeeldige stermomenten waarbij ik en mijn fantastische stem (kuch, kuch) er volledig voor gaan.
15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik ben bezig om mijn rijbewijs te halen (heel moeilijk met dank aan de vernieuwde Belgische wetgeving, voorlopige rijbewijzen waren extreem handig) dus dit is voor mij heel simpel en ik hoop dat het zo blijft. Het is toch gemakkelijk als je zo’n dingen zelf kunt bekijken en niet altijd hulp voor moet inroepen.
Wat vinden jullie van deze tags? En de grootste vraag: Slapen jullie met deuren open of toe?
Al het liefs,
Caitlyn
 

 

2 gedachtes over “Tag: 15 vragen die niemand je ooit stelt

Geef een reactie

