Favourite Four #1

Hoi iedereen,

Ik zie het vaak op allerhande blogs voorbijkomen en vind het altijd zo leuk om te zien dat ik het ook wou doen. Dus vandaag mijn allereerste Favourite Four. Een rubriek waarin ik (zeer logisch gezien de naam) mijn 4 favorieten van de voorbije periode toon aan jullie. Sommige dingen gaan jullie al gezien hebben in de vorm van een artikel of review of dergelijke, andere dingen zijn nieuw of zijn gewoon geen volledig artikel waard. Benieuwd naar mijn favorieten? Lees dan zeker verder!
These are a few of my favorite things, for now….


Zoals heel veel mensen heb ik spullen waar ik altijd naar terug grijp. Omdat er een mooie herinnering aan zit, omdat het gewoon het beste is wat je hebt, omdat het simpelweg mooi is. Altijd is er wel iets dat je liever hebt dan al je andere spullen. Vandaag toon ik een 4 items die voor mij echt favoriet zijn. Dus laten we maar vlug beginnen.
Parfum: Monoï, eau de Vahinés


Monoï, eau de Vahinés

Dit parfum is echt fantastisch. De geur is gewoon zo zomers! Niets dat hieraan kan tippen, als ik dit opdoe, voel ik me meteen in vakantiestemming. Leuk voordeel voor mij: het parfum is ook nog eens 100% budget aangezien je het gewoon koopt bij Yves-Rocher en er daar bijna altijd een promotie is. Normaal kost het parfum 25€ voor 100 ml wat op zich al niet veel geld is, maar ik heb het al telkens kunnen kopen met 50 % korting. Het parfum blijft goed hangen en ruik je heel de dag, zeker zijn geld waard dus.
Kipling Juliene Lea, zwart

Kipling Juliene Lea, zwart

Deze handtas is het gewoon. Gemaakt van echt leer dat zo zacht aanvoelt, een mooie binnenkant, een tijdloos model én kleur. Een klassieker die eigenlijk altijd wel past. Het leer is niet zo stevig dat de handtas echt stijf is van vorm, maar de handtas valt ook zeker niet omver. Eigenlijk past deze handtas ook bij alles door het model: er kan lekker veel in, maar het is niet zo’n zak waar je veel te veel instopt en die er daardoor lomp uitziet. Ik heb deze nog niet zo lang, maar ik weet nu al dat ik hier heel veel plezier ga aan beleven.
Denman brush

Denman brush

Een borstel die gewoon echt goed werkt voor mijn haar. Het maakt het niet statisch geladen, gaat erdoor zonder plukken haar uit te trekken, maakt mijn haar zachter dan anders en voelt ook gewoon leuk tijdens het borstelen. Op de kop toe is de borstel ook nog eens duurzaam. Deze is gemaakt van everzwijnhaar en nylon pinnetjes en gaat lang mee. Ik schreef er reeds deze recensie over en nu heb ik een nieuwe foto gemaakt om te tonen dat er aan de borstel nog veranderd is. Sinds ik trouwens het blauwe harkje heb, is de borstel ook heel gemakkelijk te onderhouden. Allebei echt een aanrader.
Mason Pearson jar
Mason Pearson Jar
Zeker ben ik het niet, maar volgens mij noemt het zo: een bokaal met handvat en deksel met hard rietje in. Ik ben er gek op. Het is ook gewoon heel gemakkelijk met dit warme weer. Je hoeft niet telkens het dopsel op te draaien en tegelijkertijd ben je er toch zeker van dat er geen insecten in kunnen. Je kunt er alles indoen van limonade tot water of wijn (ik veroordeel niet). Het liefst doe ik er gewoon fris water in met een vers gesneden limoen/citroen of een paar schijfjes komkommer met verse muntblaadjes. Alles kan en als je drinkt, krijg je niet telkens die schijfjes tegen je mond (ik heb dat probleem wel met gewone glazen of flessen, maar dat kan aan mij liggen). Een favoriet uit de blok die ik ook nu nog gebruik.
Dit waren mijn 4 favorieten van het moment, laat me zeker weten of je dit leuk vindt om te lezen of juist totaal niet.
 
Wat zijn jullie favorieten op dit moment?
Al het liefs,
Caitlyn

 

Geef een reactie

