Wishlist: Saving for….

Hoi iedereen,

Het was al even geleden dat ik nog eens een verlanglijstje toonde van wat ik allemaal graag zou hebben. Daarom vandaag een wishlist met spullen waarvoor ik aan het sparen ben of wat ik (in slechts 1 geval) al gekocht heb. Verwacht geen tassen van 1000 € of schoenen van 500 €, alles wat ik laat zien, zijn spullen waarvoor ik effectief kan sparen zonder op water en droog brood te moeten leven en mijn spaarrekening volledig te plunderen. Om te zien waarvoor ik aan het sparen ben, klik je verder!
Vullen die handel!

Allereerst even zeggen: sorry dat dit artikel later is dan anders, het was gewoon zo druk met de examens dat ik even geen tijd had om dit artikel af te werken.

Alles op deze lijst is trouwens perfect betaalbaar (mits sparen in mijn geval). Ik zou natuurlijk net als iedereen graag eens een echt zotte aankoop doen zoals een Mulberry Baywater of een Céline Trio Large, maar aangezien ik geen job heb, is dat simpelweg niet verantwoord. Vandaar dat dit allemaal spullen zijn die wel heel duurzaam zijn en lang zouden moeten meegaan, maar toch perfect aanschafbaar zonder dat het me een rib uit mijn lijf kost. Staren op dingen die ik me de komende 10 jaar waarschijnlijk nog niet ga kunnen kopen, vind ik niet echt motiverend dus ja.

Part one

Links: Een paar prachtige suède Chelsea Boots. Ik zag ze ooit bij een blogster (Tara van Kittehscupcakes.nl zag ik net) en sindsdien vind ik ze echt prachtig. Voor net geen 100€ zijn ze iets duurder dan ik normaal koop en eerlijk gezegd kan ik perfect verder met de schoenen die ik nu heb, maar ze zijn gewoon zo mooi! Ik twijfel trouwens nog steeds tussen deze en dezelfde maar dan in het zwart leer.
Nota: ondertussen ben ik helemaal verzot van deze bordeaux leren exemplaren.

Midden: Enkele jaren geleden had ik na lang zagen voor mijn verjaardag (mijn ouders en grootouders hadden een bon gegeven en de rest heb ik opgelegd) een duur (ik betaalde bijna 150 € meen ik me te herinneren) Swatch horloge gekocht bij de plaatselijke juwelier. Prachtig vond ik het en ik was voorheen altijd heel tevreden geweest van Swatch. Het horloge echter is na 2 jaar niet meer voor aan te zien en was dit al na een paar maanden eigenlijk niet meer. De steentjes vielen eruit, enkele schakels waren kapot en om het te herstellen liet mijn juwelier me telkens vrij veel betalen, want dat hoorde allemaal niet onder de garantie. Het hoeft dus niet te zeggen dat ik absoluut not amused was. Sindsdien heb ik enkel nog horloges van 5 € uit de action gekocht. Op zich niets mis mee, maar ik wil terug een iets klassieker en tijdlozer horloge en daar vind ik dit prachtige zilverkleurig exemplaar schitterend voor! Ze geven trouwens levenslange garantie dus dan voel ik me ook gewoon iets zekerder net als het feit dat ik enkel positieve feedback erover hoor 🙂

Rechts: Niet echt iets wat ik heel graag wil op dit moment, maar ik ben er wel al voor aan het sparen. Ik heb op dit moment namelijk de oude iPhone 4 van mijn vriend in gebruik (dank je daarvoor lieverd), maar die is natuurlijk al vrij oud en ik merk dat hij trager wordt en dat de batterij heel snel achteruitgaat. Het zit er dus aan te komen dat deze geen jaren meer gaat meegaan en aangezien een nieuwe niet goedkoop is, ben ik reeds aan het sparen. Nu is het laatste model een iPhone 6, maar ik hoop dat mijn huidige iPhone nog lang genoeg meegaat dat ik ook nog de 6S en 7 zie passeren voor ik een nieuwe moet kopen. Natuurlijk kan ik ook een andere gsm kopen, maar eerlijk? Ik had vroeger altijd toestellen die werkten op Android en echt, sinds ik een iPhone heb, vraag ik me af waarom ik ooit een Android toestel had. Die iPhone is zo handig in gebruik en vind ik ook gewoon kwalitatiever.  Als je het uitrekent hoe duur het vorige toestel was per gebruiksduur, kwam het veel duurder uit dan de iPhone. Once you go Apple, you never go back hoor ik soms en voor mij telt het zeker!

Part two

Links: Net als in mijn Summer wishlist zit ook in deze een Kipling tas. Het is een prachtige zwarte Juliene Lea (ik vermeld het even aangezien de link zeer vreemd doet.) en ik heb deze al! Weliswaar gekocht aan 70% korting op een outletsite, wegens zeer duur, maar ik ben er zo blij mee :). Het kleur is tijdloos, het model is klassiek en past altijd en het leer, zo zacht en tegelijkertijd heel stevig. Deze tas is echt een pareltje en ga ik heel lang van kunnen genieten, dat voel ik gewoon! (Ik overweeg trouwens om hiervoor een recensie te schrijven met eventueel een ‘What’s in my bag?’) Ondertussen twijfel ik over de aankoop van de kleine crossbody van dezelfde collectie.Midden: Aangezien ik de tweede koffer in een jaar tijd kapot heb gemaakt, wil ik deze keer echt een goede koffer en die mag wel iets duurder zijn. Deze koffers zijn volgens recensie zeer duurzaam, lange garantie, gemakkelijk om mee in te pakken, maar daar tegenover staat natuurlijk dat ze niet goedkoop zijn. Aan de andere kant: elke paar maanden een nieuwe koffer kopen is natuurlijk nog duurder, dus ik heb het er wel voor over. Op het moment dat ik dit schrijf hebben ze hele mooie in de solden, alleen vind ik de verzendkosten naar België niet goedkoop, dus ik kijk uit naar een verkooppunt. Volgend jaar ga ik op kot en dan is de 24″ spinner uit de Fabulous Fifties reeks die hier op de foto staat echt ideaal. Deze staan dus heel hoog op het wenslijstje aangezien ik deze eigenlijk gewoon ga nodig hebben! Het is dus eerder noodzaak dan gewoon willen 🙂

Rechts: In de Summer wishlist stond ook een Ray-Ban zonnebril, maar toen was het de Erika. Nu heb ik deze gepast en blijkt die nogal groot te zijn in verhouding met mijn hoofd. Het past wel goed, maar ik zie liever iets kleiner. Ik heb nu dus mijn zinnen gezet op een Ray-Ban New Wayfarer met gepolariseerde glazen.  Hopelijk zijn dit de beste glazen voor mijn ogen, ik wil deze keer echt een goede zonnebril die kwalitatief echt top is, want ik loop echt heel vaak te fronsen, zelfs met zonnebril op. Uitkijken naar de solden dus voor deze!

Nu ik alles zo in een lijstje zie en het optel, merk ik dat als ik dit alles aan de volle pot wil kopen, ik zo goed als mijn volledig maandloon van mijn vakantiejob kwijt ben. Dat heb ik er niet voor over aangezien er natuurlijk wel moet gespaard worden en de inschrijving aan de universiteit is ook niet goedkoop, maar ik kijk zeker uit in de solden of ik nergens korting kan krijgen en voor de rest is het vooral blijven sparen.

How about you?



Waar sparen jullie voor? Iets ‘betaalbaars’ of iets heel duurs? 

Al het liefs,

Caitlyn

 

6 gedachtes over “Wishlist: Saving for….

  1. Pingback: New in: Skägen horloge | Welcome for the ride

  2. Pingback: Wishlist: Winter Wonderland | Welcome for the ride

Geef een reactie

