Tag: My life in 20 questions

Hoi iedereen,

Vandaag weer een tag waarin jullie me een beetje beter leren kennen. Ik kwam deze tag tegen bij Jiami en vond het leuk om ook eens te doen, tags zijn sowieso altijd leuk :). De slimmeriken onder jullie hebben vast al door dat ik in deze tag 20 vragen over mezelf en mijn leven ga beantwoorden. Benieuwd welke vragen dat zijn en wat ik erop antwoord? Lees dan zeker verder!

Om te zien wat dit is, moet je zeker verder lezen 🙂

Oké, 20 vragen dus over mezelf en mijn heel interessant leven (kuch, kuch). Ik heb eigenlijk geen idee of jullie dit soort tags graag lezen, maar ik vul ze graag in en dat is toch ook al iets 🙂

1. Favoriete kleur?Varieert vaak, maar ik kies nu zonder twijfel voor mintgroen, zo mooi en zomers. Het is gewoon een kleur waar ik heel vrolijk van wordt.

2. Favoriet getal?

Heb ik niet denk ik, maar als ik iets moet kiezen dan doe ik lekker melig. Dan kies ik het getal 6 omdat ik op 6 juli een relatie begon met mijn vriend.

3. Droombaan?

Fulltime blogger lijkt me leuk, maar vrij onhaalbaar dus ik kies voor stewardess of opticien. Twee totaal verschillende zaken, maar beide zo boeiend en afwisselend.

Dreaming of this day…

4. Waar zie jij jezelf alleen wonen?

Ik heb mijn hart verloren in Gent, dus dat antwoord heb ik meteen. Als ik alleen ga wonen is dat in het bruisende Gent.

5. Favoriete manier om te reizen?

Uhm, moeilijk. Ik reis eigenlijk enkel via openbaar vervoer omdat ik geen rijbewijs heb en een heel beperkt reisbudget. Vliegen heb ik een keertje gedaan als kind, maar kan ik mij dus niet herinneren. Deze zomer hoop ik een reis te maken (last-minute voor het budget wellicht) en dat zal waarschijnlijk wel met het vliegtuig zijn.

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?

Heel cliché: werken aan mijn blog of afspreken met vrienden. Meer moet dat soms ook niet zijn.

7. Favoriete kledingwinkel?

Niet echt een winkel, maar ik kan uren (zonder overdrijven) aan een stuk doorbrengen te snuisteren op Zalando. Alles onder een dak en inderdaad makkelijk verzenden en terugsturen. Als het dan niet virtueel mag zijn: in de H&M vind ik ook altijd wel iets.

8. Welk concert zou je graag bij wonen?

Fall Out Boy, fantastische muziek gewoon.

9. Favoriete thee?

Als toekomstig activiteiten verantwoordelijke van Moeder Theepot (jup, dat is effectief een bestaande studentenvereniging in Gent en wat mij betreft natuurlijk ook de leukste en de warmste) ben ik natuurlijk gek van thee. Ik drink buiten steranijs en kamille dan ook eigenlijk alles in mijn thee. Met stip op 1 wel: rooibosthee, past altijd.

10. Verzamel je iets?

Niet meer. Ik heb mijn Tweety-periode gehad en een kikker- en uilenperiode. Nu eigenlijk niets meer, jammer maar wel zo gemakkelijk.

Gotta love Tweety

11. Ik kan niet slapen zonder….

Slaapmasker! Mijn vriend zegt altijd dat ik slaap met mijn ogen open en ik den dat het waar is. Van het minste licht blijf ik wakker, alhoewel het is eerder zo dat ik gewoon minder diep schijn te slapen, dus dat masker vind ik essentieel.

12. Als je 1 miljoen voor jezelf zou hebben, wat zou je ermee doen?

Praktisch als ik ben, zou ik het geld investeren in vastgoed. Een eigen plekje is een investering die geen waarde verliest en waar je ook gewoon heel veel mee bent. Ik moet wel eerlijk toegeven dat het eerste wat ik er mee zou doen, is een shoppingsuitje zonder op de prijzen te letten.

13. Favoriete make-up merk?

Geen voorkeur als het maar niet te duur is 🙂

14. Favoriete lekkernij?

Verse pannenkoeken of wafels van mijn oma. Zonder overdrijven de lekkerste ooit!

Vers ontbijt van oma? Yes please!
 
15. Favoriet seizoen?

De herfst, ik knuffel graag tegen mijn vriend aan. Op de bank, met een kop dampende thee en een leuke film is het summum van geluk voor me. Alhoewel ik eigenlijk alle seizoenen wel hun charme vind hebben.

16. Slaap je met de deuren open of toe?

Dicht, buiten als Lotje (onze kat) in mijn kamer is.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Vroeger schreef ik alles op in een boekje en als ik in de knoei zit met mezelf dan is schrijven de enige oplossing. Ik begin dan altijd gewoon te typen zonder na te denken en op het einde als ik moe ben dan staat het antwoord onderaan het blad.

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Ik lees de Flair aan studententarief, maar voor de rest lees ik enkel (heel veel) blogs.

19. Wat deed je vannacht om middernacht?

Slapen!!

20. Favoriete parfum?

Een heel low-budget parfum van de Yves Rocher die simpelweg naar zomer ruikt. Ik heb nog maar net een nieuwe binnen omdat de mijne op was. Mono, eau de Vahinés, ruikt naar vakantie, maar eigenlijk gebruik ik hem bijna het hele jaar door. Aangezien Yves Rocher altijd wel een promotie heeft, heb ik altijd al aan de helft van de prijs kunnen kopen, wat neerkomt op 12,50 €, wat geen geld is voor zo’n lekker parfum en het is ook nog eens 100 ml dus ik vind het ideaal.

Dat was het alweer. Ik heb de vragen kort en bondig proberen te antwoorden omdat de tag zo al lang genoeg was. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, laat dat zeker weten!

Al het liefs,

Caitlyn

 

Geef een reactie

