Tag: The Unsuccesful Adulting tag

Hoi iedereen,

Ik zag deze leuke tag bij Teskuh en vond hem zo grappig dat ik hem wou overnemen. De tag is voor mij een ode aan het altijd een beetje kind blijven. Vanaf een bepaalde leeftijd wordt van ons verwacht dat we ons gedragen als verantwoordelijke volwassenen maar het is gewoon te leuk om dat klein beetje kinds te blijven. Kindjes zien tenslotte overal het beste in en zijn oprecht, lief en door hun naïviteit soms gewoon te grappig. Nieuwsgierig hoe kinds ik nog ben? Lees dan zeker verder.
Peter Pan, mijn jeugdliefde

Ik denk dat het best wel meevalt hoe kinderlijk ik nog ben, maar om het zeker te weten beantwoord ik alle 12 vragen. So here it goes:
1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?
Ik ben al heel de week lekker thuis bij mijn omi en opi en daar nam ik een ijsje uit de diepvries eergisteren. Niet zo kinderlijk zou je denken? Wel, ken je zo’n tube uit plastic waar yoghurt inzit? Zo’n tube vries ik heel graag in en dan heb je een lekker yoghurtijsje om omhoog te duwen (minder morsen dus). Vrij kinderlijk, maar oh zo lekker.

2. Hoe vaak ga je voor 22h slapen?Oké, dit is misschien een beetje schaamtelijk maar het antwoord hierop is héél vaak. Ik ben namelijk zo iemand die nog steeds keilang moet slapen. Dus nu tijdens de vakantie blijf ik soms op tot 23h, soms zelfs middernacht en dat is uitzonderlijk laat voor mij, maar op een gewone schooldag kruip ik rond 22h of kwart na 22h meestal wel in bed.3. Wat is het laatste kinderprogramma die je bekeken hebt?Wel het is blok dus dit kun je me niet persoonlijk voor verantwoordelijk achten. Tijdens het studeren (oké, nu ben ik enkel nog maar bezig met lezen en samenvatten) kijk ik naar Disney Channel dus het laatste programma voor kinderen die ik zag, was Good Luck, Charlie.

4. Wat is het laatste dat je bent vergeten?

Geen idee eigenlijk, misschien moet ik er nog achterkomen wat ik exact vergeten ben. Ik heb trouwens wel to-dolijstjes die ik aan de lopende band bekijk om dat vergeten een beetje binnen de perken te houden.

5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?

Uhmm, telt een kamerjas ook (ik draag geen pyjama’s)? In het geval dat het ook telt: ontelbaar vaak. Ik woonde vroeger recht tegenover mijn grootouders en dan stak ik zondag vaak de straat over in kamerjas omdat zondag nu eenmaal peignoirdag is.

6. Wat is je meest ranzige gewoonte?

Ik denk niet dat ik echt een ranzige gewoonte heb dus ik pas voor deze :p
(Maar moest je het aan mijn vriend vragen, zou hij ongetwijfeld een opmerking geven over mijn lange haar dat overal ligt, maar ik kies niet hoeveel haren er uit mijn hoofd vallen dagelijks.)

7. Hoeveel enkele sokken heb je?

Heel trots op dit antwoord want ik heb eigenlijk geen losse sokken. Ik draag er 2 per keer dus ik heb er ook altijd 2 in de was en dus weer 2 in de la ook als ze gewassen zijn. Mijn sokken waren vroeger ook altijd als duo terug te vinden.

8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?

Volgens mijn recent gebruikte emoji op mijn iPhone moet dat deze lelijkerd zijn:

Wat is dit eigenlijk? Een huilende kat?
 
9. Wat is je meest nerdige eigenschap?
Telt 9gag, want dan dat, sowieso! Voor wie niet weet wat 9gag is, zeker eens opzoeken.
10.  Wanneer is het laatste eten dat je kookte mislukt?
Dat moet bijna 2 maanden geleden zijn. Ik maakte een fantastische overschotel (al zeg ik het zelf) met vis. De vis kwam uit de diepvries en die bleek slecht te zijn. Voor de rest waren de saus en de groenten wel lekker en het zag er goed uit, maar de vis smaakte naar zeep (niet dat ik ooit al zeep gegeten heb).
11. Welke tic komt bij jou naar boven als je nerveus wordt?
Ik heb een ongelooflijke tic met mijn haar. Als het niet stevig vastzit, heb ik de neiging om het non-stop achter mijn oren te willen steken. Dat heb ik toch van horen zeggen in ieder geval, ik ben er op dat moment in ieder geval nooit mee bezig maar het schijnt vrij erg te zijn. Vandaar dat ik enkel nog presenteer en dergelijke met een knotje (geen staart want ook daar pruts ik aan).
 
12. Wat was de laatste rekening die je verstopte?
Dat is nu het voordeel van onafhankelijk zijn. Ik heb een inkomen en de enige aan wie ik verantwoording moet afleggen is mezelf. Ik verstop dus nooit een rekening maar ik doe dan ook nooit echt dure uitgaven die onnodig zijn.
Wauw, ik lijk best nog volwassen dus joepie, maar tegelijkertijd ook jammer. Ik wil altijd een beetje kinds blijven, dat zijn de leukste volwassenen vind ik zelf 🙂
Al het liefs,
Caitlyn

 

8 gedachtes over “Tag: The Unsuccesful Adulting tag

Geef een reactie

