Wishlist: Getting ready for summer….

Hoi iedereen,

Hier ben ik weer en deze keer toon ik jullie mijn verlanglijstje met spullen die ik wil voor de zomer of lente. Een nieuw seizoen is altijd een goede reden voor aankopen en met die zonnestralen ben ik al volledig in de sfeer. En moest de zon even verdwijnen dan heb ik nieuwe spullen om vrolijk van te worden. Fool proof dus 🙂
Ik toon je een collage van wat ik wil met telkens een woordje uitleg (klinkt chique) dus sit back and enjoy:

 

Word je niet gewoon hebberig van ernaar te kijken? Ik in ieder geval wel.
Allemaal zo pretty (logisch ook, het is mijn lijst)

Linksboven en rechtsonder:

Je herkent 2 lange rokken, beiden van H&M: de lange zwarte rok met split vooraan en de blauwe rok met onderaan een doorschijnend stuk. Ik vind ze allebei zo mooi, jammer genoeg speelt mijn lengte hier een rol. Zo’n lange rokken flaters me niet, maar ze zijn oh zo mooi. Dus misschien met een hoge hak en mooi topje dat het toch past.

2de van links, boven:

Een ongelooflijk mooie kimono, die bloemen, het model, fantastisch gewoon. Ik kan de zachte stof die mijn huid streelt al bijna voelen. Deze wil ik echt hebben.

Rechterbovenhoek:

Is het een armband, is het technologisch hoogstandje? Het is beide, dit is namelijk de Jawbone UP24, een activity tracker. Die kan ik echt gebruiken om mezelf klaar te maken voor de zomer. Ik gruwel nu al van de gedachte de korte topjes en bikini’s terug te moeten bovenhalen. De winter is nog iets te veel aanwezig op mijn heupen jammer genoeg :p En nu we toch bezig zijn: doe me dan maar meteen ook een nieuwe iPhone, want dit leuk armbandje is niet compatibel met mijn iPhone 4 (echt jammer).

Links, midden:

Wat een schoen gewoon. De perfecte blokhak, stevig en van goeie hoogte. Een printje die elke saaie zomeroutfit meteen dat tikkeltje extra geeft.  Deze schitterende sandalen passen altijd en overal.

In het midden van het midden:

Een vrouw zonder klassiek shirt met marine strepen zal na aankoop nooit snappen hoe ze zonder kon. Dit shirt past overal bij en deze is extra zomers door de afhangende schouders.

Rechts, midden:

Wat is deze bruine lederen handtas toch mooi. Héél prijzig ook jammer genoeg. Wel even melden: dit is een Kipling(!!!) en ik was dan ook enorm verrast (positief welteverstaan). Ik kende Kipling enkel van hun schooltassen. En geef toe, zijn die niet een beetje verouderd? Maar deze handtas is het ultieme bewijs dat Kipling een duidelijk charmeoffensief richting de 21ste eeuw heeft ingezet. Welkom in 2015 Kipling!
PS: Als ik dan even decadent doe, geef me dan ook maar meteen deze leren beauty voor erbij. Bij elke mooie tas hoort tenslotte een mooie portefeuille 🙂 En natuurlijk deze kleine leukerd voor ’s avonds (of is het eerder ’s nachts?).

Links, onder:

Niets dat zo zomer schreeuwt als een mooie zonnebril en dan al helemaal deze klassieker. Zacht in je gezicht en toch voldoende bescherming tegen de zeer felle zomerzon die ons hopelijk te wachten staat. Deze staat bovenaan de wishlist.

Midden, onder:

Ik geef het toe, dit shortje koos ik voornamelijk voor de mooie kleur. Het muntgroen is zo mooi en zomers. Echt een leuke kleur. En iedereen heeft een shortje nodig om gewoon in te relaxen. Of niet soms?

 

Dit was mijn lijstje met dingen die ik wil voor de zomer. Jammer genoeg is niet alles even haalbaar en ben ik blijkbaar heel hebberig dit seizoen 😉 Dus nu juist nog de lotto winnen 🙂

Al het liefs,

Caitlyn

11 gedachtes over “Wishlist: Getting ready for summer….

  1. Pingback: Wishlist: nog erop én al gekocht – Welcome for the ride

Plaats een reactie