Tag: 21 facts about me

Hoi iedereen,

Om mij te leren kennen, vertel ik deze 21, hopelijk leuke, feiten over mezelf. Ik ben hier namelijk vrij nieuw en als ik zelf een blog lees, wil ik toch altijd weten wie de (meestal) vrouw achter de blog is. Lees dus zeker verder!

 


  1. Mijn tweede naam is Mieke, vernoemd naar mijn meter (een fantastische vrouw wil ik daaraan graag toevoegen). Ik ben geboren op 31 maart 1993 in Brugge, hartje West-Vlaanderen.
  2. Ik woon bij mijn oma & opa en voor wie het zich afvraagt: ik wil daar echt nooit weg. Die twee mensen zijn zo geweldig en lief en ik kan met hun over alles praten. I ❤ mijn omi en opi.
  3. Wanneer ik dit schrijf zijn mijn vriend en ik 2 jaar, 8 maanden en 18 dagen samen. I ❤ my boyfriend.
  4. Mijn droomjob? Simpel, ik wil stewardess worden en de wereld zien.
  5. Favoriet eten opnoemen is zo moeilijk maar ik ga voor de tagliatelle met scampi en kip in safraan-roomsaus van mijn vriend of ‘omapatatjes’, overduidelijk het succesgerecht van mijn grootmoeder.
  6. In dezelfde sfeer: mijn favo drankje is all time favourite groene thee met alle smaken, of gewoon kruidenthee. Eigenlijk thee algemeen. Thee is zo goed!!!!!!
  7. Mijn lengte? Toch wel de volle 1 meter 61, je kan je niet inbeelden hoe trots en gelukkig ik was toen ik vorig jaar eindelijk de kaap van 1m60 kon overschrijden.
  8. Ik biecht het meteen op: ik ben ongelooflijk emotioneel. Toon me een filmpje van een puppy en de tranen springen al in mijn ogen. Ik, overgevoelig? Hoe kom je erbij?!
Hoe schattig is dit? Nog een zielig verhaaltje erbij en ik ben verkocht!
  1. Broek of rok? Ik ben zeker een rokjestype en dan het liefst van het korte soort. Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik recentelijk de voordelen van een broek (tregging, want ik haat jeans) aan het ontdekken ben. (Ik kan natuurlijk ook niet anders, want zonder lange broek mag ik het laboratorium niet in)
  2. Koken is een van mijn favoriete bezigheden en ik kijk dan ook heel graag bij iedereen in de potten om een beetje inspiratie op te doen of zoek ’s avonds recepten op via de computer.
  3. Stiekem wil ik heel graag een tatoeage, enkel heb ik absoluut geen idee hoe het er zou moeten komen uit te zien. Een geometrische vorm zoals een driehoek spreekt me wel aan, maar aangezien ik vind dat een tatoeage een verhaal moet hebben, blijf ik zoeken.
  4. Ik heb nog steeds geen rijbewijs, wegens een klein akkefietje op het rij-examen maar ik probeer er voor te gaan en tijd te vinden om nog eens te rijden.
  5. Mijn ogen zijn bruin of groen naargelang het licht waarin ik me bevind. Ik had liever iets meer sprekende ogen had maar ik moet leven met wat Moeder Natuur me gegeven heeft.
  6. Nog een feitje over diezelfde ogen: ze doen hun werk niet echt goed en ik heb dan ook sinds mijn 10de een bril en draag ondertussen al jaren lenzen.
  7. Als kind las ik zeer graag het boek ‘De kleine prins’ van Antoine De Saint-Exupéry. Nog steeds herken ik er steeds iets anders in als ik het lees. Echt een aanrader volgens mij!
        De Kleine Prins, Antoine De Saint-Exupéry
  1. Ik ben een ongelooflijke chaoot die zonder to do-lijstjes verloren loopt. Het lukt wel steeds beter om het allemaal los te laten en eens compleet niets te doen.
  2. Je hebt ochtendmensen en avondmensen en ik ben vreemd genoeg geen een van de 2. ’s Morgens ben ik niet te genieten het eerste (half)uur wegens een ongelooflijk ochtendhumeur en ’s avonds ben ik altijd als eerste moe. Het is ondertussen standaard om te zeggen dat ik het slaappatroon van een 10-jarige heb.
  3. Er is voor mij niets zo verslavend als chips en dan nog liefst paprika chips met ribbels. Daar zou ik echt alles voor geven, zo lekker! Jammer genoeg denkt mijn lijn daar anders over :p
  4. Mijn grootste obsessie is Kerstmis. Ik leef daar maanden naar toe en kreeg net geen tranen in mijn ogen toen ik enkele jaren geleden in de Coca Cola Christmas Truck kon. Zo mooi en zo kerstig. I love it!
  5. Ik ben dol op make-up maar gebruik het pas echt sinds vorige zomer. Sindsdien zie ik er zo hard de voordelen van in en ik vind het gewoon echt leuk om te spelen met mijn looks. Ik lees sindsdien ook iets van 8 blogs op dagelijkse basis.
  6. Ken je die mop over die goudvis die elke 5 seconden vergeet waar hij was? Wel, dat ben ik! Als ik studeer dan toch, dan heb ik het concentratievermogen van een jonge puppy. Ik werk eraan maar tijdens het studeren is zelf die plek op de muur interessanter om naar te kijken.
Naar het schijnt 3 maanden, my whole life is a lie!

 

Wel dat waren 21 feiten over mezelf, hopelijk vond je het leuk om het te lezen. Als je nog iets zou willen weten, aarzel dan zeker niet om het te vragen in een comment!
Al het liefs,
Caitlyn

 

2 gedachtes over “Tag: 21 facts about me

Geef een reactie

