Love or hate: Denman brush

Hoi iedereen,

Ik wil vandaag iets vertellen over de haarborstel die ik gebruik. Op internet vond ik er al veel verschillende recensies over gaande van  ongelooflijk slecht tot fantastisch goed. Daarom vandaag mijn mening erover. Ik heb het,  zoals de titel al laat raden, over de Denman Natural Bristle Bushion Brush. Wil je zien wat ik nu precies van deze borstel vind? Lees dan zeker verder!
Beautiful design

1. Kijk ernaar, echt kijk er gewoon naar, de borstel is zo mooi. Ouderwets vormgegeven en ongelooflijk stijlvol. Het ziet er uit alsof je jouw haren in model brengt met pure ouderwetse luxe. What’s not to love?
Shiny refelection

 

2. Over luxueus gesproken, zo borstelt de Denman ook. Mijn haren breken niet meer af en de borstel glijdt gewoon door mijn haar. De pinnetjes voelen zacht op mijn hoofd en halen toch alle knopen uit mijn haar (en dat zijn er veel).
Vol van haar
3. Make it shine! Deze borstel laat mijn anders zo rommelige en kroezige haar verdwijnen en tovert schitterend haar met een lovely shine tevoorschijn. Waar ik eerst nog dacht aan puur  toeval want ik had net een nieuwe shampoo, kan ik na een maand gebruik bevestigen dat het echt de borstel is die alles doet.
4. Duurzaamheid. De borstel is gemaakt met echt haar en zachte nylonpinnetjes. Die pinnetjes hebben bovenop hun ‘kapjes’ die je toch kwijtspeelt en raken dus niet beschadigd. Ik heb de borstel nu al enkele malen gewassen en dat merk je wel. Tijdens het wassen zelf komen er haren vrij (de pinnetjes blijven wel stevig zitten), maar de borstel is tot nu toe wel nog steeds even vol. De borstel zal geen leven lang meegaan maar je hoeft zeker niet elke paar maanden een nieuwe te kopen.
Pinnetjes en haar
5. Als laatste punt de prijs. Dit is voor mij belangrijk als ik een aankoop doe en ik neem aan voor de meeste mensen wel. Iedereen las wel al eens over de Mason Pearson, maar €115 voor  een borstel?! Ik kan leukere dingen doen met dat geld. Deze borstel lijkt erop maar kocht ik voor amper €16 op Beauty Expert en ze verzenden gratis. Ik kon gewoon betalen met mijn bankkaart en bijna elke dag staat er een actie online waarbij je extra korting kunt scoren.
Mijn mening: 
Als je twijfelt en je wilt eens een iets luxere borstel, probeer dan zeker deze.  De prijs valt heel goed mee, de borstel doet zijn werk en je kan er even mee voort zonder meteen een nieuwe te moeten kopen. Heb je echter een extra €100 waar je niet mee weet wat te doen? Koop dan een Mason Pearson borstel (of stuur een mail en ik ontvang die €100 graag).
PS: Ik reinig mijn borstel nu met zeepwater en een nagelborsteltje. Tips voor een handige borstelreiniger en hoe die te gebruiken, zijn altijd welkom en lees ik graag in de comments 🙂

 

2 gedachtes over “Love or hate: Denman brush

Geef een reactie

