Don’t say I didn’t warn you….

Hoi iedereen,
Allereerst:
Lees niet verder als je:
-geen uren tijd op overschot hebt
-een beperkt budget hebt
-gemakkelijk een shopverslaving hebt
Oké, je bent gewaarschuwd! Nog steeds aan het lezen?
Suit yourself!
De reden voor mijn rare vragen? Zelfkennis.
Ik vertel jullie namelijk iets meer over mijn favoriete obsessie.  Je kunt er alles kopen: als het bestaat, koop je het daar. Je kunt er uren op snuisteren naar allemaal mooie spullen en vindt er alles wat je wil. Ik heb het over Aliexpress. Aliwat hoor ik je denken? Wel AliExpress is een, hoe raad je het, buitenlandse website (China) die een heleboel aparte Chinese verkopers bundelt op 1 locatie.

 

Know the feeling?
Uren kan ik bladeren door allemaal foto’s van spullen die ik niet nodig heb.
Zo erg kan het nooit niet zijn denk je dan.
Verkeerd gedacht dus!
Om het je duidelijk te maken, toon ik hieronder enkele voorbeelden:
I crave eggs all of a sudden
Een vierdelig attribuut zodat je gebakken eitjes ’s ochtends altijd een schitterende vorm hebben en je kunt zelfs afwisselen door de verschillende vormen. Hoe fancy kan een eitje zijn? Ik wil in ieder geval nooit meer een willekeurig gevormd eitje eten. Te mainstream.

 

It’s alive!
Een op zonne-energie aangestuurd autootje voor je zoontje of dochtertje (of voor jezelf natuurlijk). Zoals ze het zelf zeggen: educatief speelgoed! Veel belangrijker dan dat, want wie legt zijn 5jarig kind het ingewikkelde systeem achter solar power uit, is dat je kunt stoppen met non-stop batterijen te kopen. Iedereen weet: speelgoed slurpt batterijen, gewoon verschrikkelijk eigenlijk. Niet meer nodig allemaal vanaf nu, gewoon een solar panel op het al het speelgoed. En op de kop toe nog eens ecologisch verantwoord 🙂

 

Feeling like I could use a cup of tea
 
Dit is het volledig voor mij! Een schildpad die ik aansluit op mijn USB-poort die mijn warme kop thee (ik zal het meteen bekennen: ik ben theeverslaafde) altijd op de perfecte temperatuur houdt! SAY WHUT? Hoe kan een mens nu nog zonder leven? Altijd warme thee? I’m sold!
Je ziet het: je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het (en dan heb ik de vele kleren, schoenen en accessoires nog niet laten zien). Ik ben officieel verslaafd, en jij?
Al het liefs,
Caitlyn
PS: 2 blogposts op 2 opeenvolgende dagen, I’m on a roll!
Een gedachte over “Don’t say I didn’t warn you….

  1. Pingback: Tip: wasbare gezichtpads – Welcome for the ride

Geef een reactie

