Welkom tot het blogleven (again)

Hoi iedereen,

Ik ben Caitlyn, 21 jaar, 22 ondertussen yeyyy!, en verslaafd aan alles rond het blogwereldje. Zoals uit de titel al af te leiden is, is dit niet mijn eerste blog. Maanden geleden na een woelige periode in mijn leven startte ik mijn eerste blog op, een blog die ik na 2 maanden terug gestopt ben. Dat stoppen tot daaraan toe maar ik en mijn dom hoofd, hebben de blogposts toen ook verwijderd. Nog geen maand daarna vroeg ik mij af waarom ik het gedaan had, maar er was geen weg terug meer (jammer genoeg).

 

Dus nu ben ik terug met een nieuwe blog waar ik mijn mening uit over fashion, lifestyle en alles errond, ik schrijf hier alle zorgen van me af (en dat zijn er soms nogal veel) en werk me zo een weg door de dagdagelijkse bekommeringen.
Meer over mezelf nu: ik ben een studente Industrieel Ingenieur (klinkt fancy of niet?), heb een lieve vriend, woon bij mijn liefhebbende en gewoonweg schitterende grootouders en zie iets positief in alles wat op mijn weg komt.
Meer weten?
Lees mijn posts en je komt het vanzelf te weten!
Dan rest me nog slecht 1 ding en dat is jullie van harte welkom heten op mijn vernieuwde blog 🙂

Welcome for the ride and hopefully you’ll enjoy it.

Al het liefs,
Caitlyn

PS: ik zal deze keer de fout niet nog eens maken om mijn blog integraal te verwijderen als ik er even geen zin in heb :p

 

2 gedachtes over “Welkom tot het blogleven (again)

Geef een reactie

